hallo,
ik heb de volgende fout melding:

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /storage/mijndomein/users/068256/public/sites/gpt.play4ever.nl/member.php on line 88

ik weet dat het gaat over de aanvraag van bestanden die op de database staan, en normaal gesproken zou deze bericht er weer gegeven worden als er geen bestand bevind die word aangevraagt maar hij staat wel gewoon in mijn database. en zou bij god niet weten hoe ik dit moet oplossen.
oja mischien ook handig om te weten is dat aanmelden nu ook niet lukt, weet niet of dat same hangt?

als meer informatie nodig heb zeg het maar dan geef ik het je wel even.

mvg dimitri

Notice: Query was empty in /storage/mijndomein/users/068256/public/sites/gpt.play4ever.nl/admin/showall.php on line 58

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /storage/mijndomein/users/068256/public/sites/gpt.play4ever.nl/admin/showall.php on line 59

dit komt er dan te staan,

maar er zitten voorbeelden in db
De query is leeg. Je controleert ook niet of hij gelukt is.
Tadam! You found the error! Oftewel: De query is leeg. Dit ligt meestal aan een verkeerd genoemde variable.
dus bijvoorbeeld hij moet zoeken naar useres dat hij in db iets anders heeft staan zo als bv user
Je moet een constructie als deze hebben:
<?php
$sql = "
SELECT *
FROM users
ORDER BY datesignup DESC
";
if (!$res = mysql_query ($sql)) {
trigger_error (mysql_error ());
echo '<pre>' . print_r (htmlentities ($sql), true) . '</pre>';
}
else {
while ($row = mysql_fetch_assoc ($res)) {
// resultaten echoën
}
}
?>
probleem voor hopen heb het verandert in:

<p><?php
include "config.php";
$con = mysql_connect("db.play4ever.nl","mijndbnaam","mijnWW")
or die("verbinding mislukt");

mysql_select_db("mijndbnaam", $con);$result = mysql_query("SELECT * FROM users");
while($row = mysql_fetch_array($result))
{
echo "<b>";
echo $row['uid'];
echo "</b> - ";
echo $row['ip'];
echo " - $";
echo $row['balance'];
echo "<br>";
}mysql_close($con);
?></p>

maar harstike bedankt allemaal voor het helpen.
heb nu wel een andere fout ontdekt maar goed en dat ik het zo wel kan op lossen en anders horen jullie wel van mij.

groetjes dimitri

Reageren