Vandaag heb ik samen met iemand anders een website online gedaan, waarop je tips, tutorials kunt vinden over html/css, php mysql ect ect... Verder is er ook nog een forum, waarop mensen hun vragen kunnen stellen!
Er zitten misschien nog wat fouten in, maar we zijn ook pas net van start.
Al het commentaar is welkom!! Dit kan ook op het forum van de site zelf.
De CSS benamingen zijn voor een groot deel exact hetzelfde...
Het maakt trouwens niets uit dat je zoiets gebruikt. Alleen verwijder dan niet de originele credits vervang die met je eigen copyright. maw. Copyright claimen op iets wat iemand anders gratis beschikbaar maakt.
En hoezo lijken sommige dingen 'uiteraard' op elkaar?
Ik zweer het je.. Deze layout is helemaal door ons gemaakt. Dit is niet gekopieerd en geplakt!
(Dan denk je natuurlijk, jahoor tuurlijk, zal wel) Het is ook zo. Dit is 100% door ons gemaakt.
Zo, dat was even voor de duidelijkheid.
Nu even @Elwin:
Ik ga al je punten even bij langs, heel erg bedankt voor je reactie!
- Het spamfilter van ons is vrij goed. Wij willen mensen toch de mogelijkheid geven te kunnen mailen. Vandaar dat deze hier zijn vermeld.
- De omschrijvingen zullen worden aangepast. Hier heb je inderdaad gelijk in!
- Zoekfunctie is ook voor artikelen! Deze staat op de pagina 'artikelen'. Even kijken. Dit geeft echter wel aan dat je hem niet hebt kunnen vinden. We zullen ervoor zorgen dat deze op de homepage zal komen.
- De namen van de reacties, zijn ondertussen klikbaar geworden.
- Klopt. We zullen er naar kijken, bedankt!
- Dank u!
- Klopt inderdaad, we zullen een 'lees meer' linkje plaatsen.
- Zullen we doen!
- Oke, bedankt!
We zullen aan de slag gaan. Heel erg bedankt nogmaals voor de reactie!
Ik zweer het je.. Deze layout is helemaal door ons gemaakt. Dit is niet gekopieerd en geplakt!
(Dan denk je natuurlijk, jahoor tuurlijk, zal wel) Het is ook zo. Dit is 100% door ons gemaakt.
Zo, dat was even voor de duidelijkheid.
Nu even @Elwin:
Ik ga al je punten even bij langs, heel erg bedankt voor je reactie!
- Het spamfilter van ons is vrij goed. Wij willen mensen toch de mogelijkheid geven te kunnen mailen. Vandaar dat deze hier zijn vermeld.
- De omschrijvingen zullen worden aangepast. Hier heb je inderdaad gelijk in!
- Zoekfunctie is ook voor artikelen! Deze staat op de pagina 'artikelen'. Even kijken. Dit geeft echter wel aan dat je hem niet hebt kunnen vinden. We zullen ervoor zorgen dat deze op de homepage zal komen.
- De namen van de reacties, zijn ondertussen klikbaar geworden.
- Klopt. We zullen er naar kijken, bedankt!
- Dank u!
- Klopt inderdaad, we zullen een 'lees meer' linkje plaatsen.
- Zullen we doen!
- Oke, bedankt!
We zullen aan de slag gaan. Heel erg bedankt nogmaals voor de reactie!
Nee, je hebt je layout zelf gemaakt er staat nergens in 'bron weergeven' een comment waar die layout van is.
verder ziet die er wel keurig uit!
Ongeveer 30% van de code is bijna exact hetzelfde. Er zitten ook dezelfde foutjes in. Je code indents zijn ook hetzelfde (behalve bij de gewijzigde code). En alle toevoegingen zijn in het nederlands ipv engels. Mischien heb ik het mis, en is het toevallig op grote delen exact hetzelfde (ook de layout).
Maar 1 ding is zeker... De structuur is 'zwaar' geïnspireerd op het wordpress theme. Gelukkig kan iedereen voor zichzelf oordelen.