De code is hopeloos verouderd (tabels ipv divs) maar dit wil ik een keer een expert laten aanpassen. Een andere volgende stap zal de integratie met OpenSocial worden!
Ik zal niet verder op de layout ingaan, maar wel het mooi rewriten van je URLS.
Hier zou ik ook wat tijd in besteden, vooral als je qua SEO nog wat wilt bereiken.
Voor de rest zou ik bij een zoekformulier als deze niet elke waarde mee gaan geven in de URL (niet via GET versturen dus) of echt de URL heel anders opbouwen, maar dat is ook bijna geen doen, omdat je zoveel verschillende mogelijkheden hebt.
Er zat een aantal fouten in mijn CSS. Deze zijn er nu uit waardoor de site ook in Safari en Google Chrome goed wordt weergegeven!
@Crispijn: Je zegt: "Als ik nu dingen wil toevoegen, de hele lijst van een stad wil zien o.i.d. wordt er altijd een nieuw venster wordt geopened." --> welke browser gebruik je? En wanneer krijg je precies een nieuw venster?
Algemeen: ik ben nog opzoek naar wat leuke achtergrond plaatjes om weer wat meer de sfeer van uitgaan uit te stralen.
Verder bedankt voor jullie reacties, het is altijd weer nuttig om input te krijgen!
Ik gebruik Safari. Je moet zelf maar even kijken waar je een target="_blank" hebt toegevoegd met Ctrl + f
Succes!
Probeer eens op een vrije middag een layout te klussen met een kleuren combinatie die je van kuler.adobe.com hebt... Ik wil je nog wel wat tips geven over opbouw/kleur...