Hierbij een preview van m'n nieuwe website. Qua layout is het meeste nu wel klaar. De volgende stap is een administratie-gedeelte scripten om de hele inhoud naar wens aan te passen en te updaten.
Ik heb de pagina met projecten aangepast. De beweging is zo wat uit de site gebracht. Tevens moeten nu ook de JS-errors verdwenen zijn (zoniet, laat dan weten welke er nog zijn).
Ook het verdwijnen van de content bij de projecten zou nu opgelost moeten zijn.
Het is een vrij logische oplossing. Waar je wel mee op moet passen is met padding en dergelijke die je opgeeft aan je items binnen de div.
Bijvoorbeeld als je een padding van 5px wil hebben over de hele div (ook aan de rechterkant, ga er voor 't gemak maar vanuit dat je de tekst rechts uitlijnt, dan zie je wel wat ik bedoel) dan is het het slimst om nog weer te beginnen met een div die 100%-1px breed is. (dit werkt het eenvoudigst in een lay-out die niet met allemaal percentages werkt)
En daarin geef je een padding-right van 5px op.
Zo zie je dat de 1e oplossing weer een ander probleem met zich mee brengt. Het is wel een slimme oplossing, dat zeer zeker.. Maar 't vergt iets meer nadenken om 't (goed) te gebruiken dan dat op zijn site wordt geschetst.
Wat Stu Nicholls gebruikt is dus eigenlijk een foutje in het CSS systeem van IE. Je moet het maar weten/ vinden/ bedenken natuurlijk, maar inderdaad blijft je CSS wel correct.
De header klikbaar zou wel handig zijn en verder is het geheel toch wel wat kaal als je pagina's met tekst bekijkt. Het portfolio valt wel mee, daar zitten nog wel afbeeldingen in die de boel een beetje "breken", maar "over mij" en "links" met alleen de tekstjes zijn echt wel kaal, persoonlijk denk ik dat je er beter aan doet deze pagina's op te fleuren met een (passende) afbeelding.