Ik merkte vandaag iets vreemds ik heb net even de poorten in MAMP gewijzigd maar dat ging niet goed dus het ik de poort weer op 8888 gezet en toen waren al mijn tabelen verdwenen, is er een manier om die terug te halen want het was aardig wat wat daar in stond.
EDIT
Heb ook al gekeken in TimeMachine maar hij heeft die er niet in gezet....
Poorten hebben erg weinig met tabellen in je database te maken. Het lijkt me dan ook sterk dat het wijzigen daarvan de reden is dat je tabellen uit je database verdwenen zijn.
Weet je zeker dat je wel op de goede plaats kijkt?
Ja ik weet zeker ik had even gekeken of ik die poort kon zetten op 80 em 3306 en toe ik dat wou bekijken toen werkte dat niet en toen ik die poorten weer terug had gezet op 8888 & 8889 toen kreeg ik de melding dat de tabel niet meer bestond...
Maar ook al heb jij het over OSx en over MAMP, wat ik totaal niet ken, vind ik nog steeds dat mijn ondervindingen gegrond zijn en kloppen. (klinkt volwassen, of niet?)
Dus jij benadert je database met (bijv.) phpMyAdmin en je ziet helemaal geen tabellen meer staan? Dan zou ik toch maar eens controleren of je met de juiste databaseserver werkt...
Geloof me, het wijzigen van een paar poorten kan er niet voor zorgen dat de data fysiek van je harde schijf gewist worden. Ze zullen dus echt nog ergens staan alleen weet jij op dit moment niet waar. Kwestie van even op zoek gaan dus.