Hallo allemaal. Ik wil in verband met het aanroepen van een javascript in een script daarvoor een javascript checker inbouwen.
Nu weet ik dat als ik er een javascript in zet met window.location(link) blabla dat hij alleen doorstuurt als javascript aanstaat, maar ik wil een mooie foutafhandeling.
Google al gebruikt, helaas niks gevonden, weet iemand hier de oplossing?
Het is dus soort van zo:
<?php
if(!javascript) // staat uit
{
echo 'jammer maar helaas doei!';
}else{
voer rest van pagina uit
}
?>
zoiets. javascriptcheck moet in een functie komen dus roep de functie aan bij openen van de pagina.
@Justin
We hebben al verschillende malen het antwoord gegeven, ik zou zeggen experimenteer hier eens mee in plaats van steeds te zeggen dat wij de foute scripts schrijven.
@Yorick17, ik zeg helemaal niet dat jullie niet kunnen scripten, maar het antwoord is niet meerdere malen gegeven want de enige 3 antwoorden die ik heb gekregen zijn noscript, een stukje javascript wat niet zal werken als javascript daadwerkelijk uitstaat en een doorverwijzingspagina. Terwijl ik bij de TS dat ik een mooie foutafhandeling wil, dus dit betekent:
doorverwijzingspagina = geen foutafhandeling maar een tussenstap
noscript = wel foutafhandeling maar geeft alsnog de rest weer.
stukje javascript = wel foutafhandeling maar werkt niet als javascript uit staat...
Dit betekent dat het antwoord nog niet is gegeven en als ik simpelweg vraag of jullie mee kunnen denken wordt er op deze wijze gereageerd..