Voor een kennis van mij ga ik een nieuwe website maken, hijzelf heeft niet veel verstand van websites, en ik vroeg me af of ik op de een of andere manier kon kijken wat zijn server ondersteund, of er dus php op kan, of het sql ondersteund etc...

Het enige is, ik heb geen naam/wachtwoord van de website..... dus ik denk dat het niet gaat lukken............ of toch wel ??

mvg Joost.
Hij stuurt me door naar index.... dus of het bestaat niet, of ik word ge re-direct...

Wat ook kan, wanneer website word aangeroepen stuur ik gebruiker door naar mijn eigen site, en dan zet ik zijn site op mijn, en dan wijzig ik het domain van de url.... is dat mogelijk ?

mvg Joost.
Terence schreef op 19.12.2008 09:05
Met je webdeveloper toolbar (firefox) kan je bij Information helemaal onderaan View response headers doen. Daarmee krijg je al wat meer info over de server. Je kan dan zoiezo zien of php word ondersteund, en als dat zo is, 9 van de 10 x ook (my)sql.
Terence schreef op 19.12.2008 14:02
Met je webdeveloper toolbar (firefox) kan je bij Information helemaal onderaan View response headers doen. Daarmee krijg je al wat meer info over de server. Je kan dan zoiezo zien of php word ondersteund, en als dat zo is, 9 van de 10 x ook (my)sql.

Dit hoeft niet juist te zijn... Als je het 100% wilt weten zul je toch op de server zelf moeten kijken of de hoster vragen...

Deze headers betreffen gewoon webserver instellingen. Als er PHP staat zou het ASP kunnen zijn en andersom...

Reageren