Wie kan mij hiermee helpen?

Ik wil vier elementen gelijk verdelen over de volle breedte van een kolom

style

.container {
width: 800px;
}

.element {
float: left;
width: 108px;
}

in de body

<div class="container">

<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>

<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>

<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>

<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>

</div>

Je zou denken aan text-align: justify maar dat werkt niet.
De eerste staat tegen de linkerkant, de laatse tegen de rechterkant, de wituimte is dan overal gelijk

Alvast bedankt.
Het probleem met die HTML bestanden is inderdaad een puinhoop.

Normaal gesproken begin ik met 0 zoals op www.apollomill.nl. Hier echter besloten verder te gaan met iets wat al bestond, zo daar ben ik even van teruggekomen zeg.

Ik heb nu in de functions.php gevonden dat daar voor de h2 een li moest komen, dit heb ik weggehaald en nu laad hij alles wel netjes in. Daarnaast jouw bovenstaande code erin gezet en hij zet alles nu redelijk netjes neer, alleen de margin left moet iets groter zo te zien.
Beetje pielen en je komt er wel. functions.php hoef je geloof ik niet te gebruiken. Ik heb laatst gewoon alles 'hard' in mijn template gezet. Ik weet hoe ik mijn site wil hebben en hij hoeft dus niet zo flexibel te zijn als een downloadable theme voor wordpress. Kijk maar wat je wil :)

Succes
Ah die dynamic sidebar codes had ik er al inzitten :). Heb nu de marges even wat aangepast en in FF ziet hij er perfect uit! In IE ook op de kleine pijltjes voor de linkjes na (of wel die ik bij .li heb ingesteld).

IE 6 heb ik hier niet draaien. Maakt verder ook niet zo heel veel uit aangezien ik via IE6 maar 2,3% aan bezoekers heb :0

Reageren