Ik wil vier elementen gelijk verdelen over de volle breedte van een kolom
style
.container {
width: 800px;
}
.element {
float: left;
width: 108px;
}
in de body
<div class="container">
<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>
<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>
<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>
<div class="element">
fdsfsdfsd
</div>
</div>
Je zou denken aan text-align: justify maar dat werkt niet.
De eerste staat tegen de linkerkant, de laatse tegen de rechterkant, de wituimte is dan overal gelijk
Ja inderdaad. De header die in dit geval eigenlijk als footer dient.
Moet er wel bij zeggen dat het theme eerst kubrick default was. De bestanden heb ik daarvan overgenomen en aangepast.
Tip voor de volgende keer: maak eerst een html layout die helemaal naar je zin is, ga 'm daarna opknippen in template files voor wordpress. Dit werkt vele malen handiger.
Ik zal even kijken voor je. Momentje
edit:
Je html is echt een puinhoop. Deze kan je veel netter op laten bouwen door wordpress. Je begint met en lijst waar je de h2 elementen al in zet. Dit is niet nodig hoor!
Ik heb trouwens ergens gelezen dat juist IE zich aan de W3 regels houdt
en FF er met padding en margin wat anders van maakt. FF 3 zou zich weer aan de regels gaan houden.
Waar heb je gelezen dat ie zich aan de W3 regels houdt? Die bron wil ik wel eens even nalezen. Het klopt dat er een verschil zit in de margin en padding tussen ie en andere (naar mijn idee nog steeds wel W3c gevalideerde browsers). Het is altijd even pielen hoe je dit moet oplossen.
edit: ik zie net dat mijn oplossing in ie 6 nog een draak is. In ie7 gaat het mij mij wel goed. Hoe gaat dat bij jullie?