Hallo,

Ik heb nog een domein (bni-online.nl) en deze wil ik gebruiken als website waar ik mijn projecten op ga zetten.

De letters BNI moeten natuurlijk wel ergens op slaan.

Zelf zat ik te denken aan: BE NEW! Inventions. Wat vinden jullie hiervan?

P.s. Ik weet dat je normaal eerst een naam en dan een afkorting moet bedenken maar in dit geval is dit echt nodig.
ik volg het niet, als je al een naam hebt, dan weet je toch ook waar dat op slaat?

heeft overigens weinig met webdesign te maken..
Nee ik heb alleen de afkorting... klinkt dom maar is logisch (ik zal je het verhaal besparen). Dus ik moet van die afkorting een naam maken:)
Ben Niet Informatief
Ben Nogal Introvert

Verder snap ik echt worst van je volgorde... kan je dan niet beter overstappen naar een domein waar wel een verhaal aan vast zit? :D
Hij zegt duidelijk dat het nu eenmaal zo is. Beetje onnodig om nog eens te gaan zeggen dat het toch echt anders moet. Hij vraagt gewoon om hulp voor een afkorting, hou het daar dan ook bij.
Hallo,

Ik heb toch maar besloten een nieuw domein te nemen.... Nu dacht ik aan "sterstudio". En dan als domein:

www.sterstudio.nl of www.ster-studio.nl ofzo... wat vinden jullie hiervan?
naar mijn idee een beetje heel erg verkeerd :) ik denk dat je dan snel geassocieerd gaat worden met andere dingen dan dat jij wilt ;)
Inderdaad, met een vulva.
En dat wil je niet.

Er zijn duizenden van dit soort webdesign-sites... dus verwerk gerust je eigen naam. Zo maak je ook veel sneller 'naam'.
Kijk naar de site van Bram Welting/Welkink. Ik ken heel die manspersoon niet, maar zijn naam (en bijbehorende website) wel.
Met 10 seconden Googleen heb ik hem.

En is dat nou zo'n supersite? Nee, maar de persoon erachter wel ;).
Ik probeer ook mijn naam erin te verwerken maar dat gaat niet met zo'n naam:p Aaron Peereboom
Dzjemo.nl slaat uiteindelijk op mijn echte naam, met heel veel omwegen en onlogisch nadenken :-P.

Reageren