Een naam verzin je meestal niet 1, 2, 3, maar komt juist naar jou toe. Mijn eigen online naam (xevo) begon ook eerst met X-evolution en is in de verloop van de tijd (2/3 jaar) xevo geworden. Ik heb daar nu dus ook me site op geregistreerd (xevodesign.nl).
Je moet natuurlijk niet ieder leuk woordje dat je kent gaan uitproberen, denk er eens goed over na, want als je bekend word, moet je wel die naam blijven gebruiken.
als je bekend wil worden, doe je dat onder je eigen naam. niet onder een synoniem. kijk naar alle grote bedrijven.. hoe vaak is de post al niet veranderd?
of de aankomende essent die wordt veranderd? wat dat betreft maakt een naam niet zoveel meer uit .. ik zou alleen wel iets doen waar je eigen naam in voor komt. die verandert namelijk niet.. tenzij je je wil ombouwen, en besluit dat aaron toch nit zo`n mooie vrouwelijke naam is...
daarom zou ik iets met aaron doen of je achternaam en dan mag je wel een woordspeling gebruiken
als je bekend wil worden, doe je dat onder je eigen naam. niet onder een synoniem. kijk naar alle grote bedrijven.. hoe vaak is de post al niet veranderd?
En hoe goed denk je dat je over straat kunt als je bedrijf flopt? Ik zou toch niet meer zo graag Fokker heten denk ik ;-) Maar dat terzijde :D
Dat is een ander verhaal. als je fokker heet, maar niets met die zaak te maken hebt gehad, en je bovendien neit in die industrie zit, zou ik er niet mee zitten mocht ik fokker heten.
bekend worden vind ik, moet je doen onder je eigen naam
Is ook zeker een goede optie, vooral als je start als "freelancer". Wel blijft dit een persoonlijke keuze, en ook afhankelijk van de insteek met het bedrijf.