Wat vinden jullie van dit design ??

mvg Joost van der Meijden
Ik kan me nog jouw vorige design herinneren en deze is veel beter!

Mooie gradient, goede kleurcombinatie. Tekst van de inhoud zou misschien ietsje groter gemogen hebben. De mouse hover van het menu is een beetje buggy in FireFox: De bovenkant van elke cel is niet gestippeld.

Ik geef het een 7,5
Deze ?? klik :p

Bedankt voor de feedback, het heeft wat moeite gekost om het een beetje toegankelijk te maken voor verschillende browsers maar het resultaat maakt dat weer goed :)

Ik zal even de bovenkant stippelend maken en FireFox starten om het probleem op te lossen.

mvg Joost.

Ik gebruik FF 2.0.0.18, geen enkel probleem met het menu hoor..
Sorry maar ik ga helemaal niet akkoord met Gamer, ik vind het grauw, saaie kleuren en een verkeerd blauw.
5,5/10
tja, niet zo heel mooi eigenlijk...(sorry, niet vervelend bedoeld, ik zal proberen er iets opbouwends van te maken)
ik zie wel dat je iets probeert te bereiken met die achtergrond en die verloopjes enzo, maar op een of andere manier is het het nog net niet...

en als ik even snel een blik op de bron werp zie ik een mengeling van tabellen en divs, is misschien ook iets om aan te werken.

ik zou die grijs in je content wit maken denk ik en die stippel lijntjes om je menu anders doen.

en als je je verveelt misshcien een drop shadow om de content heen, maar ik weet niet of dat mooi is. haha

hier, dit is mijn 2 minuten knutseltje om een beetje te laten zien wat ik bedoel.

[img]http://img178.imageshack.us/img178/6382/picture2kopieql1.th.png[/img]

[edit]
hoe zet ik een behoorlijk plaatje er in?

[edit]
gelukt!
die boogjes onderin je site vind ik wel grappig bedacht trouwens ;)
@Paradox,
Smaken verschillen natuurlijk....
Zou je iets specifieker kunnen zijn, welk blauw, header, footer, h1(koptekst), menu.....

mvg Joost.

@Pepijn, bedankt voor je kritiek, hier kan ik wel wat mee! ik ga er mee aan de slag :D
Ik ben er helemaal mee eens dat die grijs als achtergrond wit moet worden.
Maar ik vind juist die boogjes onderin er weer totaal niet bijpassen.
Hier wat inspiratie voor het ontwerpen van een coole footer. Deze passen niet echt bij jou site, maar je kunt er wel inspiratie uit halen.

Aan de linkerkant, lijkt het wel of je foto, dan een woord, dan weer een foto en zo 3 keer hebt. Horen die trefwoorden/links bij de foto erboven? Dan zou ik er een duidelijker blokje van maken.

De tekst in de footer is een afbeelding. Dit moet echt als tekst, of in ieder geval in de bron. En dan met css de tekst verbergen en dit als achtergrondafbeelding gebruiken.
De header zou ook nog wel wat spannender kunnen dan alleen dit verloopje.
Net als een aantal van de andere posters vind ik dat de kleuren wel iets aan de grauwe kant zijn. De achtergrond zou ik wit doen, zoals Pepijn dat voorsteld, je moet zeg maar 'honger krijgen' van de website, gezien het een restaurant betreft ;)

Ook is het menu bij mij een beetje bugged, als ik een item aan de linkse kant heb aangeklikt en vervolgens met de muis over het bovenste menu ga, verschuift de pagina wat op en neer.

Verder zie ik dat er verbetering zit in je ontwikkeling van webdesign, ga vooral op deze manier door, dan; 'komt alles goed'!
Het is een beetje donker, niet mijn smaak dit overigens. Maar verder netjes.
6/10
Bij evenementen denk ik meestal aan vrolijk, door dat grijs lijkt het net een begrafenis site.

Maar als je dat grijs idd wit maakt dan is het al gelijk een stuk mooier.

(vat dit niet te negatief op :P )
Ik vind die menuknoppen maar niks. Dat past totaal niet bij de rest van de website.. En het moet idd veel vrolijker ;-).

Reageren