Net als alle andere, vind ik het design te donker.
Ga eens bij de site Colourlovers.com kijken?
Uitlijning is erg belangrijk, vooral in webdesign, zorg ervoor dat dingen zoals teskt of plaatjes in 1 verticale lijn lopen, maakt iedere website een stuk overzichtelijker.
Whitespace is overigens erg belangrijk in webdesign, maar je kan het ook overdrijven.
Als laatste raad ik je nog aan om eventueel je blokken (tekst/plaatjes (content)), een rand te geven, dan kan je je meer focussen op 1 onderdeel inplaats van dat je niet ziet wat bij wat hoort.
Ook is het menu bij mij een beetje bugged, als ik een item aan de linkse kant heb aangeklikt en vervolgens met de muis over het bovenste menu ga, verschuift de pagina wat op en neer.
Opgelost =)
Pepijn
ik zou die grijs in je content wit maken denk ik en die stippel lijntjes om je menu anders doen.
en als je je verveelt misschien een drop shadow om de content heen, maar ik weet niet of dat mooi is. haha
Ook gedaan, en pakte mooi uit die schaduw :)
mvg Joost.
Edit:
@Mitchell: waar zit er teveel whitespace dan ??? (dit is de eerste keer dat ik dat woord tegen kom.....).
Ok, dus "whitespace" ertussen ipv rood, (ik weet dat jij het niet zeker weet) maar het komt over alsof er juist teveel "whitespace" is :p
Maar voordat dat menu goed in het midden uitgelijnd was was er op windows XP MSIE 8.0 een wit-ruimte tussen menu en contant en linker menu, misschien dat hij dat bedoelde.....
Ik bedoelde met te veel whitespace, de ruimte tussen je linkerkant (plaatjes) en je hoofd content (tekst). Houd altijd 1 width tussen je vakken (bijvoorbeeld overal verticaal 15px tussenruimte en horizontaal 20px, dit heeft ook met uitlijning te maken).
Ik denk persoonlijk dat he het hele textvak moet weglaten en gewoon de tekst op de witte achtergrond (of iig gewoon geen achtergrond kleur en border in CSS).