Ik ben heel hard bezig met een gastenboek(je), maar ik wil ook graag een admin. Niet zo eentje dat je in een keer alle berichten kan verwijderen, maar stuk voor stuk. ZONDER mysql want als ik dat zou gebruiken had er al 50 kunnen vinden!!
wie zou mij kunnen helpen of een link kunnen geven waar zoiets staat???
ja euh.. dinges, ik zeik mensen niet af, dit is toch phpHULP?????? en de chmod rechten staan goed, als het goed is hoef je bij lycos geen chmod op te geven. Het enige wat volgens mij fout is... hij schrijft NIKS in counter.txt. Heel vaar:S :-(maar ik zal nog eens kijken of ik het nu wel aan de praat kan krijgen....
heb het zelf getest het moet werken :) de code is nu ook veranderd dus he, werkt hier ook niet die voorbeeld code die ik uit losse hand had getypt.. Wou daar alleen even mee aangeven hoe het ongeveer moest eigenlijk, maar omdat het je niet lukte heb ik hem helemaal getypt.. :)
Trouwens, registreren is ook wel makkelijk.. Hoef je niet steeds je naam op te geven en het is leuk want dan zie je je aantal posts etc.
?Onbekende gebruiker
28-09-2003 13:09
keey ik zal me registreren, maar gaat dat dan met je ipadres????
thnx!!! was er zelf ook erg blij me dat ik het kon!
@Johan, in counter.txt moet ook niks staan alleen een raar rechthoekje. geen cijfer of zow, en phpHULP, wil niet zeggen dat we je helpen, mar wel dat we het proberen als mensen het warderen!
@bas: Ik wijzigde perongeluk je bericht i.pv. te quoten! sorry voor dat!
Ja Boaz, ik waardeer het ook wel als julie me helpen, alleen ik was het zaterdagavond een beetje zat, ik was een beetje moe, en ik was het zat dat het steeds niet werkte. sorry eigelijk dat ik zo onaardig was!!! nog tnx voor die scripts eigelijk, ik heb het nu wel aan de praat gekregen en ik heb nu de basis van mijn gastenboek. Nu kan ik dus de admin maken en de layout maken.