Ik ben heel hard bezig met een gastenboek(je), maar ik wil ook graag een admin. Niet zo eentje dat je in een keer alle berichten kan verwijderen, maar stuk voor stuk. ZONDER mysql want als ik dat zou gebruiken had er al 50 kunnen vinden!!
wie zou mij kunnen helpen of een link kunnen geven waar zoiets staat???
Doe maar rustig met Mysql, ik werk nu 4 maanden met PHP en vind zelf dat ik het aardig kan, maar Mysql vind ik toch nog wat te veel, eerst nog wat meer PHP oefenen en dan pas naar Mysql.
Ik heb het via een gastenboek met admin geleerd.. gastenboekje gedownload en gekeken hoe dat inelkaar zat.. Werkte met objects ipv. arrays.. Heb daarna dus arrays geleerd ipv objects :) vind arrays ook lekkerder werken (heb het over mysql_fetch_array en mysql_fetch_object).. Anyway, daar heb ik het dus van geleerd.. Ben ook direct met mysql begonnen :)
had wel een kleine kennis van perl.. Heb ik vroeger ook veel gedaan, werkte toen veel met bestanden etc. dus misschien heb ik dat daarom overgeslagen
ik gebruik die code's die jij mij hebt gegeven, maar hij plaatst het nieuwste bericht onderaan, en zou je mij kunnen en willen uitleggen hoe je zorgt dat het nieuwst bericht boveneaan staat??