Door
/home/joost
op 08-01-2009 12:09
gewijzigd op 13-02-2012 17:41
10.992 views
Hoe kan ik op school naar de website "logmein.com", het is niet zo dat ik ga lopen gamen ofzo, maar thuis heb ik gewoon betere programma's zoals dreamweaver en photoshop, op school moet ik het doen met "paintbrush".
Kortom, heeft iedereen iets van nuttige informatie o.i.d. ??
Kan geen .exe downloaden/uitvoeren, ik denk dat het een proxy beveiliging is en er ook urls worden geblokkeerd, ik kan ook niet start->uitvoeren doen, ieders account is gewoon streng beveiligt, met algemene blokkeringen (ik denk dat alleen poort 80 openstaat....).
Ik kan wel naar tochonline.nl en dan door naar logmein.com maar dan zie ik mijn computers niet en kan ik dus niet doorlinken naar mijn computer.
mvg Joost.
Edit:
Ik had al Safari geinstalleerd op mijn usb en dan die erin, maar dat pakt hij niet...
waarschijnlijk ga je via een centrale proxy naar buiten en wordt daar van alles gefilterd. Als alles behalve port 80 geblokkeerd is wordt het lastig. Zeker als er ook een content filter opzit die bijvoorbeeld .exe tegenhoudt (zeker als die ook mimetype checkt en niet alleen extensie)
Beveiliging hier op school is echt waardeloos, je kunt eigenlijk alles wel.
Maar het hangt helemaal af van de beveiliging bij jou op school. Je kunt een webproxy gebruiken maar daar daalt de peformance drastich van.
De commandprompt kun je trouwens wel openen hoor. Ga naar klasblok, tik daar "command.com" en sla het op als cmd.bat. Wanneer je dat bestand opent zit je in de commandprompt.
Wat gebeurt er als je dan logmein.com probeert te pingen?
Wij hebben hier novell zit er nu op maar ik kan het niet omzeilen wil je misschien melden hoe?
Groetjes Nick
?
Onbekende gebruiker
08-01-2009 15:26
Bij ons is alles wel te omzeilen, iemand uit mijn informatica klas had op een gegeven moment zelfs een compleet adressenbestand weten te openen, stond op een server waar hij niet had mogen komen :)
Voorheen werkte netsendfaker ook, maar die hebben ze helaas dichtgegooid:P
Maar goed, ik ben weer eens vreselijk offtopic aan het gaan.