Door
/home/joost
op 08-01-2009 12:09
gewijzigd op 13-02-2012 17:41
10.991 views
Hoe kan ik op school naar de website "logmein.com", het is niet zo dat ik ga lopen gamen ofzo, maar thuis heb ik gewoon betere programma's zoals dreamweaver en photoshop, op school moet ik het doen met "paintbrush".
Kortom, heeft iedereen iets van nuttige informatie o.i.d. ??
Nee je hebt gelijk Joost ik heb er al heel wat hacks en cracks op zitten, maar ik geloof dat dit daarvoor niet het juiste forum is.
Over het ip adress, tuurlijk krijg je alleen het dynamische ip adress. Bij je MAC adres en dergelijken kom je zelf niet eens (niet een standaard gebruiker dan).
Gelukkig gaat het om een windows machine (volgensmij zijn die ietsies makkelijker te hacken?).
Maar ga sowieso niet wachtwoord van administrator wijzigen, ze kunnen alles zien wat je uitvoert, om de 5 sec word er een screenshot opgeslagen op de server......
De leraar heeft software om al onze beeldscherm in 1 overview te nemen en dan te remote controllen, hij kan je computer "bevriezen" en uitschakelen ook kan hij alle beeldschermen bevriezen voor als hij bijvoorbeeld even de aandacht wilt....
@PHP Newbie
Ik weet wel zeker waar ik het over heb. Voor ik aan PHP begon ben ik uitgebreid 6 jaar aan de slag geweest met het hacken en cracken van computers en besturingssystemen. Ik heb inmiddels al heel wat hacken er op zitten, zowel voor me zelf als voor anderen. Verder ben ik daar nog steeds dagelijks mee bezig. Maar aan je posts in deze topic heb ik het idee dat jij er niet alles van weet.
@Joost
Tja.. ik heb uitgebreid verteld hoe het moet en dan kom je met dat het bijna praktisch onmogelijk is om dit überhaupt te doen.
Ik kan via dos ipconfig en krijg de ip van school en mac adres maar ze hebben novell en weet niet hoe je dit kan omzeilen
en trouwens ik krijg geen straf ik he gevraagd aan de school of ik mag proberen te hacken dus tada geen straf als ze het merken is juist goed dat je iets vind kunnen ze het lekker aanpassen
ik denk dat ik me oom maar ff moet vragen om tips hij zit helemaal in de servers enz.
Als jij complete netwerken hackt d.m.v. net user administrator * dan weet ik niet waar je mee bezig bent.
Een van de manieren om een netwerk te hacken is door een bufferoverflow te creeeren op de domainserver. Wanneer je dat voor elkaar hebt kun je een administrator account injecten in de server.
Je zult hierbij wel echt zelf moeten gaan expirimenteren want de manieren die je op internet vindt zijn uiteraard allemaal al gepacht.
en trouwens ik krijg geen straf ik he gevraagd aan de school of ik mag proberen te hacken dus tada geen straf als ze het merken is juist goed dat je iets vind kunnen ze het lekker aanpassen