ziet er prima uit vind ik, allen dat natte vloer effect mag iets subtieler vind ik.
verder moet je even een regex op je mail formulier zetten en de fout wat duidelijker maken.
dat randje onder en boven dat zo aan komt schuiven doet bijna flash-achtig aan.
zit daar veel werk in of is het een standaard mootools dingetje?
enne, denken we om de copyright? (ivm apple en adobo logo's en puma generator)
De bal en het grote Imac logo zijn te pixelachtig. Ik vind het eigenlijk ook niet mooi sorry. Verder vind ik hem niet 'af'. Tips? Grijs zwart en wat natte vloer effect dat is niet echt mooi verder heb ik ook niet het gevoel van een 2009 site te zien en heb ik het echte structuur gevoel niet.
Je mag me altijd PM'n als je iets vind dat ik ongelijk in heb. maar het is gewoon mijn mening die je vraagt
@Midas Mja maar dat past niet echt bij de stijl van de rest van de website
@yorick17 :D
@Wouter En daarom vraag ik het ook,, maar wat bedoel je met grijs zwart? Ik ben het overigens met je eens dat het natte vloer effect bij de hoofdpagina een beetje ja... verkeerd is :P
PS. het is trouwens een Apple logo :)
[edit]
ik heb er ondertussen een iets subtielere weerspiegeling van gemaakt
[/edit]
Eerlijk is deze ook beetje paint achtig sorry dat ik het zeg, maar omdat ik je niet enkel wil kraken geef ik ook een tip.
Gebruik eens gewone witte achtergrond kleur en zet vanonder die 4 dingetjes eens met een nieuw wit vlak erop en dan met shadow rondom. menu kan ik je niet echt zeggen vind het ook moeilijk kiezen. Laat je JORN websites iets meer in het oog springen daar draait het om en niet om het Apple logo.
Gebruik deze eens met gewoon wit/zwart/roze en je andere kleurtjes en laat wat juist moet opvallen er eens echt bovenuit springen.