@Marien
Zit wel iets verschil in. Een reset doet nog meer, maar ik gebruik nu ook altijd een reset.css.
Font zou ik altijd met em doen (of met %)
@Jorn netjes gedaan!! Toch wat puntjes: ik vind de achtergrond niet mooi, een groot verloop met een saaie kleur. Daar kun je meer mee doen.
En wat al meer zeggen, je lettertypegebruik maakt er een beetje een puinzooi van. Op de home pagina is het wel ok, maar op de projectenpagina ziet het er niet uit, zit geen eenheid in die pagina.
Jatten vind ik niet ok, maar hij heeft er wel veel aan gewijzigd en eigen dingen er in gestopt. Het is meer een kruising tussen inspiratie ervandaan halen en kopieren.
Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
@Mitchell Hij is daar idd op geïnspireerd maar ik heb alleen de achtergrondkleur en menu (deels) op de zelfde manier gedaan maar voor de rest heb ik er alleen mijn eigen ideeën op laten werken en niet meer naar die site gekeken (die ik overigens veel beter vind dan die van mijn :))
@Niek wat bedoel je precies met geen eenheid? Zou ik de tekst gewoon arial moeten doen ofzo? Want in de header is een Times achtig lettertype gebruik en dan correspondeert el met de rest van de site lijkt mij(?)
Het lijkt alsof er meerdere fonts gebruikt zijn, kan ook aan mij liggen. Ik weet dat het er maar een is, maar misschien komt dat door cursief gebruik en normal, en roze en zwart en verschillende groottes.