Alleen nu zou ik graag een uitklap menu willen zodat je daar kan kiezen.
En wanneer je je keuze gemaakt hebt (je klik dus op je keuze) dat hij dat dan gelijk laadt.
MAAR hij moet dat dan vervolgens bij al mijn pagina's doen.
Nu heb ik begrepen dat je dat met cookie's kan doen. Alleen weet ik niets van cookies af.
Tja, ik geef dan ook alleen een voorbeeldje. Het is geen code die je 1-op-1 kunt kopieƫren voor een werkend resultaat.
Jij zult zelf nog de benodigde HTML moeten scripten waarin je $_SESSION['style'] gebruikt om de betreffende stylesheet in te laden. Die echo die ik geef, is alleen een controle dat het scriptje werkt en die kan jij dus gewoon verwijderen...
Is er alleen ook nog ergens een optie om het te laten onthouden in cookies?
Zodat ALLE pagina's er het zelfde uit zien??
Mijn voorbeeld maakt gebruik van een sessievariabele. Die is beschikbaar op elke pagina die je met session_start() begint. Je hebt dus in principe geen cookies nodig. Dit zou je alleen nog kunnen toepassen als je de bezoeker bij terugkomst op je site direct weer dezelfde style wilt voorschotelen.
Maar goed, dan kun jij dus zelf verder met dat voorbeeldje aan de slag om de betreffende variabele ook in een cookie op te slaan...
ps. @Mitchell: alles leuk en aardig, maar hoe wil je er dan ooit voor zorgen dat de gemaakte keuze bewaarde blijft?
Alleen (miss lullig) als ik op een andere link klik, heeft die gewoon de standaart layout.
Maar bij mij moet die dus ook dezelfde layout hebben.
Hoe laat ik dat doen??