Alleen nu zou ik graag een uitklap menu willen zodat je daar kan kiezen.
En wanneer je je keuze gemaakt hebt (je klik dus op je keuze) dat hij dat dan gelijk laadt.
MAAR hij moet dat dan vervolgens bij al mijn pagina's doen.
Nu heb ik begrepen dat je dat met cookie's kan doen. Alleen weet ik niets van cookies af.
Oke dan denk ik nog wat kleine dingetjes voordat ik hem ga belasten (dus vier sites maken)
Je kan ook een rollmenu maken dat wanneer je op je keuze klikt hij meteen laad toch? Nu heb ik een button. Maar dat kan toch ook zonder button?
EN kan je dat ook met van die aanvink rondjes, vierkantjes doen?
Want daar moet hij toch blijven op het gekoze style? Want met dit rol menu springt hij gelijk weer terug op de 1e in het rolmenu.
Je kan ook een rollmenu maken dat wanneer je op je keuze klikt hij meteen laad toch? Nu heb ik een button. Maar dat kan toch ook zonder button?
Dat zou je met javascript kunnen doen. Hang er een onchange event aan waarmee je het formulier verstuurt.
Want met dit rol menu springt hij gelijk weer terug op de 1e in het rolmenu.
Je kunt er prima voor zorgen dat de geselecteerde style ook geselecteerd is in je dropdown menu. Voeg daartoe aan de betreffende <option> het selected="selected" attribuut toe. Je options zouden er dan zo uit komen te zien:
Wat je daarmee doet is controleren of de style in de sessievariabele overeenkomt met de style die de betreffende option aangeeft. Als dat zo is, geef je die option het selected="selected" attribuut mee zodat hij geselecteerd is als je de pagina laadt.
Hij geeft hem niet goed weer.
Hij opent goed met <?php maar sluit niet goed af.
Behalve als ik er 2 onder elkaar zet.
Dan is de 2e goed maar de 1e niet. Maar ik kan nu ff niet zien waar het fout gaat.
Dacht ff met het laatste stukje voor de >1</option>
Maar dat is het niet.