Het is me opgevallen hoe weinig webdesigners zich tegenwoordig aan de regels houden. Zijn die regels nog wel belangrijk dan? Bepalen de browsers tegenwoordig gewoon het niveau van scripting met het losjes toelaten van grove fouten? Ik bedoel, kijk hier eens een keer voor de gein. Je zou toch wel verwachten dat dit OK zou zijn. Hoe staan jullie tegenover het schrijven van html/xhtml/xml enz?
ik doe dat ook, maar krijg geen fouten daarover ik krijg alleen fouten mbt PHP dat &content_id=3 niet goed is in de href tag voor de rest staat er niks over de divjes ofzow in. Best wel netjes vind ik, alleen jammer dat IE hem dan weer srewed up laat zien :P
Probleem is dat ik divs in divs gebruik. ik zou niet anders weten hoe je iets apart in een div moet centeren ...
Ik vermoed D@rk dat div's binnen div's gebruiken niet het probleem is hoor. Een div om een andere noemt men geloof ik een wrapper, kan je gebruiken om bv kolommen de zelfde lengte te geven.
Ik heb in de rapte de broncode bekeken.
Je zet je div's binnen tabellen, cellen? Naar mijn bescheiden mening is dat niet correct.
Je moet bv. zo werken:
<body>
<div id="banner">PLAAT.png </div>
<div id="menu">LINKJE1 | LINKJE2 | etc. </div>
<div id="content">
<h1>Mijn site</h1>
<p>Dit is de eerste paragraaf</p>
<p>De verdere inhoud</p>
<table width="100%" border="0" cellspacing="0">
<tr>
<td> </td>
<td> </td>