Spui je poll ideeën hier en we zullen iedere maand een nieuwe poll toepassen :)..
Hoe vind je dat er gereageerd wordt op jou vraag?
- Super
- Goed
- Minder goed
- Slecht
- Geen mening

( Misschien ook op een andere manier of iets van hoe de vraag wordt behandeld/reactie tijd?)
PHP doe ik:
- Fulltime
- Parttime
- Freelance
- Hobbymatig
- Wat is PHP?
Hier bovenstaande poll is wel okay...
Alleen die laatste optie "Wat is PHP?" mag wel weg. Ik denk dat de bezoekers ook wel interesse in PHP hebben.

Nog een leuke poll:

Wat is je favoriete editor:

Kladblok
HTML-kit
Notepad ++
Crimson
Netbeans
Zend Studio
andere...

(e.v.t aanvullingen met enkeel andere vrij bekende progjes)
Criminals moet:
a. kapot
b. weggevaagd worden
c. de eeuwigdurende zakjeuk krijgen
d. ik vind criminals tof, daarom moet ik zelf opgenomen worden in een gesticht waar opties a b en c worden toegepast op me
Aar schreef op 13.03.2009 11:36
Hier bovenstaande poll is wel okay...
Wat is je favoriete editor:

Kladblok
HTML-kit
Notepad ++
Crimson
Netbeans
Zend Studio
andere...

dreamweaver!!!
wes schreef op 13.03.2009 11:39
Criminals moet:
a. kapot
b. weggevaagd worden
c. de eeuwigdurende zakjeuk krijgen
d. ik vind criminals tof, daarom moet ik zelf opgenomen worden in een gesticht waar opties a b en c worden toegepast op me

e. blijven, want er zijn bedrijven die bakken met geld verdienen door mensen die ervoor betalen. Kassa! :'D
blijven is geen optie

zelfde als zeggen 'lepra moeten we houden want er zijn bedrijven die medicijnen hiertegen maken en die moeten ook een boterham verdienen'

en ja , criminals is een ziekte
net als hyves trouwens, klinkt ook een beetje als een soa...

'Kudt ik heb hyves'
'awwww lullig zeg'
@ Wes, Hahaha! Zalig opmerking op het einde! Van die opmerkingen heb ik gemist! :d Jij moet eens terug wat meer op het forum komen! ;D
vandaar de nieuwe collega gezocht, kan die mijn werk doen, heb ik weer tijd voor dit soort onzin :)

Reageren