Beste,

Mijn computer wordt een beetje traag, kan het allemaal niet zo best meer bijhouden.

Bij de consumentenbond eens een aantal processoren vergeleken en ik heb daaruit een keuze gemaakt. de: AMD Microdevices ATHLON 64 X2 5600+ 2.9GHZ

Nu gaat deze alleen niet passen op mijn huidige moederbord.. Nou weet ik praktisch niks over de hardware van een pc :$

Dus bij deze de vraag, welke moederbord kan ik aanschaffen zodat die processor daar op gaat passen.

En kom niet met andere processoren aan aub, deze is al in bestelling :) kreeg leuke korting!

Mvg,

Erik

Sorry hoor Erik. Maar het geldt ook voor de andere phphulpers. Dit hoort in de koffiehoek.
Topic verplaatst.

SanThe.
of je kijkt voor een appeltje.. die zijn ook niet altijd zo duur voor hetgeen wat je er mee kan
[me]zit achter een iMac 24"[/me]
Oeh, moeten wij als de Mac gebruikers groep even opscheppen?
[me]zit met z'n 15" MacBook Pro op schoot[/me]
[color=red]En de mac mini is gewoon cute ;-)[/color]
Als je een ander moederbord wilt, moet je op een aantal dingen letten, oa de socket van de processor, of je fan er op past, zelfde type geheugen, etc.

Sowieso denk ik dat een kwak geheugen er bij meer kan doen dan een nieuwe processor. Kitje van 8 GB is maar €110,-

Verder zegt de TS dat ie geen andere processor wil dan die, dus een Mac lijkt me ook niet ;)

Voor het mobo kun je het beste gewoon bij T.net pricewatch op socket, geheugen type, etc. sorteren en dan het mobo pakken dat je het leukste vindt.
[color=green]En OpenSuse[/color],[color=brown]ubuntu[/color] en [color=blue]WindowsXP[/color] gebruiker.
[me]Heeft een 20" iMac voor z'n neus en een 15" MacBook Pro naast z'n neus[/me] The iMac is not mine :-(
Ik ben te arm voor een Mac dus ik ben een Linux nerd :P
[red]gooide vorige week toch bijna zo'n appel uit het raam[/red]

Lenovo + Win XP of Linux maar even on topic

Ik ben zelf vanmening dat als je je moederbord gaat vervangen netzo goed je een nieuwe PC kan kopen.

Met de selectie op deze site moet je een heel eind komen http://www.alternate.nl/html/categoryListing.html?cat1=16&cat2=223&cat3=0&cat1=16&cat2=145&cat3=0&cat1=16&cat2=329&cat3=0&cat1=16&cat2=374&cat3=0&bfbox=1&&tn=HARDWARE&l1=Moederborden&l2=AMD&;.
Natuurlijk wel even ergens anders bestellen :-)
Tamara schreef op 05.02.2009 23:17
Wat!??!!

Alternate is goedkoop!???

mag ik even ergens keihard lachen?

Het enige waar Alternate handig voor is als je niet zoveel weet van pc's samenstellen, is dat ze de pc builder hebben. Voor goedkoop onderdelen bestellen moet je op tweakers.net kijken.

Veel succes met je pc....
Ja, en dan bestel je bij minstens acht verschillende websites de goedkoopste producten en zit je met acht keer verzendkosten opgescheept. :P Bovendien is goedkoop soms écht duurkoop. De service wil wel eens minder zijn (vooral bij aftersales uiteraard) en als het bedrijf failliet gaat terwijl jij al wel betaald hebt ben je je centen kwijt. Met een bekendere webwinkel verklein je dat risico waarschijnlijk.

Reageren