als ik mij inlog in mijn script en ga terug naar mijn index krijg ik dit

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/nltutsbe/domains/jippii-help.be/public_html/welkom.php:12) in /home/nltutsbe/domains/jippii-help.be/public_html/config.php on line 5

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nltutsbe/domains/jippii-help.be/public_html/welkom.php:12) in /home/nltutsbe/domains/jippii-help.be/public_html/login.php on line 18

waar mijn useroptions enzo moeten komen te staan nu heb ik de headers van mijn index al weggelaten en krijg nog steeds dit

http://jippii-help.be daar kan je het zien wat ik bedoel
... is ook geen PHP syntax en is alleen opvullen. Daar behoort jouw verdere code te komen en was puur bedoeld als voorbeeld. Oftewel, niet klakkeloos overnemen.
welke syntex moet ik dan gebruiken srr ben nog maar ant leren
Uit welk boek of van welke site leer je nu dan?
Leer anders de volgende handleidingen, deze zijn echt heel goed en zouden als het goed is moeten zorgen dat je voorbij de beginnersfouten komt.
PHP Beginnershandleiding
SQL Beginnershandleiding
veel tutorials doen.. en iemand in de buurt hebben die goed PHP kan...

dan een project beginnen en als je vragen hebt aan hem vragen.... zo leer je het beste bij! een project maken samen met iemand anders... :) zo daje samen aan de code komt hé ...

en zelf de code schrijven en as iets nie werkt hem laten debuggen...
bedankt voor de info allemaal zal ik allemaal probeeren doen alleen heb ik niemand rond mij die er iets van kent
bedank jullie hulp was egt schitterend alleen heb ik dit klein probleempje

als je ingelogt bent wil ik dat die zegt welkom 'gebruiker' dat doet ie ook behalve de naam van de gebruiker zo doe ik het

<?php
if(isset($_SESSION['user_id'])) {
echo 'Welkom '.$_SESSION['user_name'].', <a href="logout.php" target="_self">Log uit,</a> <a href="useroptions.php" target="_self">Gebruikers opties</a>';
?>

nu snap ik niet wrm die de gebruikernaam niet toont

Gelieve Niet Bumpen:

Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

iemand die het probleem ziet?
Staat bovenaan je pagina opnieuw session_start()?
ja mijn enige probleem is dat die moet zeggen welkom 'gebruikersnaam' en dan die links ie zegt alles behalve de username niet ie zegt welkom en dan de links
Das toch allebei hetzelfde? Alle browsers geven 'Welkom ,' en de links?

Wat zijn je eerste 3 regels van het script waar je 'Welkom' probeert te zeggen?

Reageren