Mijn postcount kunnen jullie allemaal zien, maar mijn persoonlijke statistieken niet. Mijn postcount daar is namelijk 3644. Niet cool genoeg dus.
Nee grapje, mijn postcount boeit me geen f*ck maar het staat zo raar. Komt dit omdat misschien een aantal van mijn berichten zijn verwijdert en mn postcount bij statistieken otf wordt berekend?
In iedere geval veel plezier met fixen want dit is niet leuk hè ^^
Als het getal naast mijn posts het aantal keren is dat er onder mijn naam op de Submit-button is geklikt, en het getal bij statistieken het aantal posts dat onder mijn naam in het systeem staan, betekent dat dus dat er zonder tussenkomst van de Submit-button een post is geplaatst onder mijn naam... Dus via phpMyAdmin of een directe query... Oftewel: Bas heeft onder mijn naam zitten posten! =D
(Dat, of het systeem is gewoon zo buggy als wat...)
Loran, in de FAQ staat hoe je een aanvraag doet tot voor he verwijderen van je account. Ik krijg dagelijks veel PHPhulp mailtjes en als mensen niet goed lezen reageer ik daar niet op ;-)
Ik heb toen die tijd een mail via het contact form gestuurd met verzoek tot verwijderen van dit 2e account: http://www.phphulp.nl/profiel/user/18599/ maar nooit iets van je gehoord, en hij bestaat nog.
En dan nog een vraag SanThe zij dat ik 5 accounts had, klopt dat?
(ik moet ff navragen bij jou)
EDIT:
Deze stappen heb ik gedaan:
1. Log uit
2. Klik op de link wachtwoord kwijt
3. Voer je gebruikersnaam of wachtwoord in combinatie met je e-mail adres in
4. Stuur de e-mail door via het contact formulier zonder dat je het activatie URL adres gebruikt