Mijn postcount kunnen jullie allemaal zien, maar mijn persoonlijke statistieken niet. Mijn postcount daar is namelijk 3644. Niet cool genoeg dus.
Nee grapje, mijn postcount boeit me geen f*ck maar het staat zo raar. Komt dit omdat misschien een aantal van mijn berichten zijn verwijdert en mn postcount bij statistieken otf wordt berekend?
In iedere geval veel plezier met fixen want dit is niet leuk hè ^^
?Onbekende gebruiker
07-02-2009 18:37
Tommy schreef op 07.02.2009 18:27
@Bas: verwijder gewoon al Loran's accounts, net zo makkelijk..
Bas heeft wel een punt hoor... Al die mensen die vragen of ze geunbanned kunen worden... Pfft... Volgens mij is phphulp een dagtaak.
Tuurlijk, maar hij is niet de enige persoon op aarde. Er zijn genoeg mensen die hem kunnen en - zeker hier - willen helpen. Als hij daar geen gebruik van maakt ligt dat helemaal aan hem zelf.
?Onbekende gebruiker
07-02-2009 18:53
Jezpur schreef op 07.02.2009 18:47
Tuurlijk, maar hij is niet de enige persoon op aarde. Er zijn genoeg mensen die hem kunnen en - zeker hier - willen helpen. Als hij daar geen gebruik van maakt ligt dat helemaal aan hem zelf.
Dat klopt.
Dat weet ik.
En dat is ook een probleem.
Het is maar net hoe je het interperteerd.
[quote='Tommy schreef op 07.02.2009 18:27']@Bas: verwijder gewoon al Loran's accounts, net zo makkelijk..
Bas heeft wel een punt hoor... Al die mensen die vragen of ze geunbanned kunen worden... Pfft... Volgens mij is phphulp een dagtaak.[/quote]
Uhm, waarom zou je mensen bannen om vervolgens weer te unbannen? Dan heeft het bannen toch geen nut '-.-
?Onbekende gebruiker
07-02-2009 19:00
Tommy schreef op 07.02.2009 18:56
[quote='Karl schreef op 07.02.2009 18:37'][quote='Tommy schreef op 07.02.2009 18:27']@Bas: verwijder gewoon al Loran's accounts, net zo makkelijk..
Bas heeft wel een punt hoor... Al die mensen die vragen of ze geunbanned kunen worden... Pfft... Volgens mij is phphulp een dagtaak.[/quote]
Uhm, waarom zou je mensen bannen om vervolgens weer te unbannen? Dan heeft het bannen toch geen nut '-.-[/quote]
Omdat mensen geen mening mogen hebben, en dus geband worden voor x tijd, als een soort van billenkoek...
En hierbij mijn poging om van m'n 7303 / 7325 * 100 = 99.7% af te komen :P
Edit: hmm, nee, wacht, dat gaat niet lukken met 1 dubbele post... Sinds wanneer werkt Firefox weer goed? Want vroeger driedubbel postte Firefox maar al te graag.
Ik zal je post even deleten. Kijken of dat dan klopt.