Ik heb een design gemaakt voor een nieuw project van me. Nu vraag ik me alleen af of het niet té is. Aan de ene kant vind ik het wit, blauw en roze wel matchen, maar aan de andere kant vind ik de balans ertussen niet goed.
Daarom vraag ik jullie of jullie nog wat aan te merken hebben op het design. Niet letten op de kwaliteit a.u.b., om het allemaal een beetje safe te houden heb ik extra uitgezoomd en wat dingetjes weg gesmudged in de achtergrond. Maar de kleuren en indeling zijn nog duidelijk te onderscheiden, en daar gaat het mij om.
Sow heej, het design wordt steeds beter. Ik zie teminste dat je wat doet met alle kritiek, dat is al een pluspunt. Voor mij is het een lust voor het oog.
Tuurlijk luister ik naar de kritiek, anders had ik dit topic nooit gestart. Ik wil uiteindelijk een top design neerzetten, waar iedereen zich in kan vinden. Een mooi design is zoals je vast wel weet een gastheer van je website. Ziet je design er niet uit; gok dan niet dat je veel bezoekers zult krijgen. Daarom ben ik nu ook al bijna een week bezig met dit design, ik wil er veel aandacht aan besteden om er het best mogelijke uit te halen. Dat lukt me alleen met veel kritiek zodat ik alles kan verbeteren :-).
Ik heb een beetje lopen klooien met het header gedeelte bovenaan. Hier is het volgende uitgekomen. Is dit een verbetering of had ik toch meer met het andere moeten doen? (Nu is het wel veel aantrekkelijker om verschillende plaatjes - naar gelang de pagina - als header te doen. Dat geeft wel een leuk effect!)
Ik vind dit een echte scripters-layout. De indeling is ok, de site is ook wel overzichtelijk, maar het is zo saai. Logo heeft lelijke topografie, en is alles behalve origineel. De site is ook veel te smal. Er moet veel meer te kijken en te klikken zijn. Veel meer afbeeldingen gebruiken!
@ArendJan: ja, ik wil de site breder maken, maar ik zou niet weten wat ik dan allemaal kwijt zou moeten. Nog een kolom maakt het lelijk, en reclame o.i.d. wil ik ook niet. Extra kadertjes voor nog meer informatie wordt te veel. Misschien een snel stappen registratieplan. Maar wat moet daar dan als je ingelogd bent?
@nico: met een beetje bewerking kunnen die potloden zo één van de nieuwe headers zijn ;-).