Hoi,

Ik heb een design gemaakt voor een nieuw project van me. Nu vraag ik me alleen af of het niet té is. Aan de ene kant vind ik het wit, blauw en roze wel matchen, maar aan de andere kant vind ik de balans ertussen niet goed.

Daarom vraag ik jullie of jullie nog wat aan te merken hebben op het design. Niet letten op de kwaliteit a.u.b., om het allemaal een beetje safe te houden heb ik extra uitgezoomd en wat dingetjes weg gesmudged in de achtergrond. Maar de kleuren en indeling zijn nog duidelijk te onderscheiden, en daar gaat het mij om.

Ik hoor het graag!

Jezpur
Ik vind het wel leuk zo. AL betwijfel ik of dat roze zo lelijk is. Ik vond het wel wat hebben.

Maar je menu ziet er wel leuk uit zo. Beter als plain text in ieder geval hehe.
De indeling is nog redelijk simpeltjes. En je hebt gelijk.. die lijntjes lijken wel kinderachtig maar een goed alternatief is er niet echt.

Echter wat mij zorgen zou baren ( als ik de ontwerper was) is hoe de volgpagina`s er uit komen te zien. Want ik neem aan dat volg pagina`s niet de modules onderin mee krijgen.

Dus hoe ga je dat aan pakken?

Misschien wel, maar dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik dit design eerst maar eens om ga zetten in HTML, ben eigenlijk wel tevreden zo :-).

Reageren