Zojuist heb ik een nieuwe website gelanceerd. www.huispot.nl, een website gebouwd met PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de website en het systeem vinden. Het demofilmpje staat over 30-40 minuten online.
Korte uitleg
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht van je persoonlijke stand en je kan simpel bonnetjes toevoegen.
Demo staat online. Kwaliteit is minder dan ik gehoopt had. Morgen maar een nieuwe maken... Raar! Je kan toch 1 HD video uploaden naar Vimeo? Registreren gaat natuurlijk sneller. Gr. Michiel
Gelieve Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Hu?
€ 1,00 toegevoegd en de huisgenoten betalen allebei € 5,- ??
Zie plaatje...
Waarom kan je niet heel veel goed toevoegen?
En wat als je een stuk of 10 huisgenoten hebt, dan word die rij dus super lang en waar gaat hij dan verder?
Wel een plus is dat je die JS pop-up dingen zo hebt gemaakt dat ze niet te storend zijn.
Als je kijkt bij Hyves dan word je dood gegooid met die dingen en dan zijn ze ook traag en slecht gemaakt. TOP
Is huispot.nl helemaal gratis?
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.