Zojuist heb ik een nieuwe website gelanceerd. www.huispot.nl, een website gebouwd met PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax.
Ik ben erg benieuwd wat jullie van de website en het systeem vinden. Het demofilmpje staat over 30-40 minuten online.
Korte uitleg
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht van je persoonlijke stand en je kan simpel bonnetjes toevoegen.
Is huispot.nl helemaal gratis?
Ja! Om deze dienst draaiend en gratis te houden, staan er enkele banners op de website. Je kunt ons helpen door af en toe op een banner te klikken. Zo kunnen wij er voor zorgen dat deze dienst voor altijd gratis zal blijven.
Volgens mij mag dat niet...
Verder ziet het er mooi uit!
Klopt, ik zal het morgen weghalen. Maarja, zou jij er af toe op klikken? (A)
Gelieve Niet Bumpen: Herhaling
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Erg leuk idee! Even de demo bekeken en systeem ziet er functioneel uit! Ontwerpje ben ik niet zo heel erg weg van.. Icons zijn leuk, miss header iets aanpassen!
Wat dacht je, past niet in 1 bericht?
PHP, html, Javascript, jQuery en Ajax
Je hebt door dat de laatste 3 gewoon 'hetzelfde' (als in: alle 3 javascript) zijn?
edit: Shit, mooie postcount verknald! Was even vergeten dat ik die op 5000 wou laten staan. Bas doe eens lief terugzetten? :P
Met huispot.nl kun je met je huisgenoten makkelijk een digitale huisrekening bijhouden. Binnen 1 minuut heb je een account aangemaakt en kun je nieuwe huisbewoners aanmaken. Je hebt een duidelijk overzicht va...
Hier even een mooi plaatje of functionele icon van maken ipv grote lap text. Dan ziet het er direct al wat netter en overzichtelijker uit.
Een opmerking van mijn kant: je gaat de maandafrekening doen en dan refresh je nogmaals de pagina. Dit zou ik allemaal automatisch doen. Deze handmatige refresh is erg onduidelijk voor de gebruiker.
Verder leuk idee. Zoiets heb ik ook voor ons eigen huis gemaakt toen wiebetaaldwat.nl niet goed beviel.