Hallo,

Is het mogelijk om een computer als server te gebruiken.
Wand ik wil effe een eigen server opzetten en er dan een beetje mee ervaring mee op te doen of moet ik egt een server gaan kopen.

M.V.G. Joey
Wel als je voor 3-4 programma's wachtwoorden nodig hebt..
Ik bewaar die wachtwoorden aan de binnenkant van mijn pc kast in zo'n insteek hoesje..

Lekker actief nog Kasper....
Haha dus elke keer als je een wachtwoord nodig hebt, moet je je pc openbreken?
Nee, ik heb deze:

De kant die je daar ziet kun je er heel makkelijk afhalen doordat er een grote schroef aan de achterkant zit die je zo kan los maken. En dan kan je dat paneel weg halen.

Ik hoef dus geen gekke dingen te doen.
Als je voor 3-4 programma's je wachtwoord niet kan onthouden...
Chris kom op.
Is miss ook wel handig dat als je niet thuis bent en hij alt uit dat iemand hem kan aanzetten

*Oke klinkt dom I know*

@ Chris niet zo spammen...
Loran, ik draai thuis wat voor testen waar ik af en toe bij wil/moet als ik niet thuis ben. Als die dan niet aan staat bel ik even, ze drukken de knop in, hij start op en alles gaat vanzelf. Server draait. Ik kan er via ssh bij dus klaar is kees.
Waarom geen XAMPP? 1 programma waar alles in zit. Verder geen omkijken naar. Ik heb ook een keer alles apart geinstalleerd.. sjesus wat een werk, met XAMPP heb je 1 installatie proces en dan is alles klaar en gelijk goed geconfigureerd zodat je gelijk aan de slag kan
Loran schreef op 21.02.2009 17:33
Chris kom op.
Is miss ook wel handig dat als je niet thuis bent en hij alt uit dat iemand hem kan aanzetten

*Oke klinkt dom I know*

@ Chris niet zo spammen...
Daarvoor heb je toch WakeOnLan? En SSH en dergelijke? :P
Waarom XAMPP en geen AppServ? De laatste gebruik ik altijd, vind het prima. php,mysql,phpmyadmin in 1.

Reageren