Aan iedereen die dit leest:

Ik was, nadat ik gister van Marien het spel gekregen had, van plan Criminals op te frissen.
Maar de code is zo'n giga troep dat ik daar geen zin in heb en zelf een Open Source spelletje ga maken.
En omdat ik toch van de grond af begin, kan ik gelijk kijken wat jullie er graag in willen :)

Het spel zal op Criminals/Omerta/Etc gebaseerd zijn, dus geen Miniconomy/Megatycoon features graag ;)
mij helpen:P
Mitch schreef op 05.03.2005 11:00
Aan iedereen die dit leest:

Ik was, nadat ik gister van Marien het spel gekregen had, van plan Criminals op te frissen.
Maar de code is zo'n giga troep dat ik daar geen zin in heb en zelf een Open Source spelletje ga maken.
En omdat ik toch van de grond af begin, kan ik gelijk kijken wat jullie er graag in willen :)

Het spel zal op Criminals/Omerta/Etc gebaseerd zijn, dus geen Miniconomy/Megatycoon features graag ;)

Liever geen. Verspilling van mijn tijd ;)
@jaap hmmm dat zinnetje onder je naam is toch 'nietsnutter' dus wat maakt het uit ? :P
denk je dat ie daar tijd vor heeft..??:P
ik zou een mogelijkheid inbouwen zelf een imperium op te richten door middel van gebouwen kopen / veroveren, je eigen bende bijelkaar kunnen sprokkelen. Omkopings functie om politie en dergelijke om te kopen
Ik heb nog nooit zoiets gespeeld, maar wat ik graag zie is duidelijek, heldere lay-out die bovendien snelt laadt.. anders knallen ze je neer voordat je een refresh had. ;)

* Onroerend goed verhandelen (shit, dat lees ik net bij Gerben)
* Opwerken naar meer macht
* Families's (je hoort bij een familie en van de andere kan je niets hebben enzo)

Hmm.. tjek gewoon even Withness to the Mob, Johnny Brasco, etc.. ;P

Elwin
Elwin (a.k.a. SpaceFrog) schreef op 09.03.2005 11:48
Ik heb nog nooit zoiets gespeeld, maar wat ik graag zie is duidelijek, heldere lay-out die bovendien snelt laadt.. anders knallen ze je neer voordat je een refresh had. ;)

* Onroerend goed verhandelen (shit, dat lees ik net bij Gerben)
* Opwerken naar meer macht
* Families's (je hoort bij een familie en van de andere kan je niets hebben enzo)

Hmm.. tjek gewoon even Withness to the Mob, Johnny Brasco, etc.. ;P

Elwin

Tis Donny Brasco ;)
jah klopt een snelwerkende lay-out is zeker een pré
en 100% uptime ook lijkt me, dus niet dat er teveel bandbreedte wordt gebruikt waardoor de site inklapt

Reageren