Aan iedereen die dit leest:

Ik was, nadat ik gister van Marien het spel gekregen had, van plan Criminals op te frissen.
Maar de code is zo'n giga troep dat ik daar geen zin in heb en zelf een Open Source spelletje ga maken.
En omdat ik toch van de grond af begin, kan ik gelijk kijken wat jullie er graag in willen :)

Het spel zal op Criminals/Omerta/Etc gebaseerd zijn, dus geen Miniconomy/Megatycoon features graag ;)
gister != vandaag ;)
ligt eraan waneer het eruit lag. het enigste wat ik merkte was dat het traag was zeer traag
Een "underground".
Racen, je wagen tunen, naar de hoeren :P, drank en drugs kopen en verkopen; zonder dat je opgepakt wordt, anders zou je bijv. een borgsom moeten betalen of een tijdje vast zitten.
stefan schreef op 09.03.2005 17:43
naar de hoeren :P
Vroeg me al af wanneer die kwam...

Elwin
ik vraag me af of de perverselingen daar buiten dat nog leuk vinden als ut toch text-based is...
Tim schreef op 09.03.2005 15:19
ik zat gister ook de hele dag erop, en ook nergens last van

[quote=legolas] gister != vandaag ;) [/qoute]
vandaag was gister, dus nu is het gister:P
08/03/2005 != 09/03/2005 :P
Ik zie het liefst een compleet nieuw concept in online games. Dingen met banken beroven, kingdoms beroven, aanvallen zijn er wel genoeg.

Ik zou graag de volgende stelling willen introduceren:
Een goed concept heeft evenveel tijd - misschien zelfs meer dan de technische uitvoering.

Tim schreef op 09.03.2005 20:40
[quote=Tim schreef op 09.03.2005 15:19]ik zat gister ook de hele dag erop, en ook nergens last van

legolas
gister != vandaag ;) [/qoute]
vandaag was gister, dus nu is het gister:P

Ik pas in mijn jas, mijn jas past in mijn tas, dus ik pas in mijn tas? zo'n A-B logische redenering gaat hier niet op hoor :P

Reageren