@ Leon: Haha, zou kunnen. Alleen beetje extreem, misschien wel wat voor me nieuwe portfolio. :)
@ Elwin: Klopt, Firefox is inderdaad nogal groot voor een oudere pc. Maarja, dan is er altijd Chrome nog.
[edit]
@ Arjan: Hehe, die is koel. Toch gaat die naar mijn mening te ver, ik vind niet dat je de gebruiker totaal van de pagina moet blocken, gewoon een melding aan de bovenkant van de pagina zou voldoende zijn naar mijn mening.
Chrome is nie geschikt voor webdeveloping... althans, niet het on-the-fly editten... uiteraard wel voor browsercompatiblility testen..
daarnaast, IE6 is verouderd, maar wordt zoals paar posts terug, nog steeds erg veel gebruikt...
Als er geen enkele site meer geschikt is voor IE6, worden ze wel verplicht om over te stappen... maar zolang Microschoft nog bezig is met ondersteuning voor XP, en dus ook IE6, dan zijn er er voorlopig nog niet van af...
En ja... FF == memoryleak erg jammer, heb nu 5 simpele tabbladen open, en hij vreet 145 MB geheugen...
@ Leon: Ik bedoelde eigenlijk dat de gebruikers Chrome gebruiken en de webdevelopers hebben hoogst waarschijnlijk wel een pc die goed genoeg is om Firefox te runnen. Welke Firefox gebruik je trouwens, ikzelf heb nooit last van het geheugen te kort bij Firefox (3.x).
@ Leon: Ja ik heb op mij pc ook de hele dag Chrome en Firefox draaien, vind me pc denk ik niet zo leuk, maar ok. Ik vind overigens Chrome een stuk sneller dan Firefox (of had je het juist over chrome?). :)
Het gaat mij gedeeltelijk ook tever om gebruikers totaal van een website te bannen enkel omdat ze IE 6 hebben draaien..
Maar als dadelijk de opvolger van IE 8 er bijna is en ze zitten dan nog op IE 6 te kloten (volgens mij werken dan sommige effecte / 'plugins' niet meer hierin) dan lijkt het me al een beter idee om dat te doen...
Heeft er iemand hier al goede ervaringen met IE 8 ?