Heejz,

Ik vroeg me af wat voor websites de bezoekers zelf hebben (als ze die hebben natuurlijk). Want als ik in de profielen kijk, dan zie ik daar geen website staan.

Post dus maar raak jullie websites, ben benieuwd wat voor ideeen iedereen zowel heeft.

Natuurlijk moet ik beginnen das wel zo netjes. Moet ik er wel even bijzeggen, dat de boel nog in de maak is, dus vergeet de foto's even :P

http://finkel.pczone-clan.nl/~xaio

Ben benieuwd
Ikke heb geen vaste website (geen idee waar ik het over moet maken), ik maak allemaal losse scriptjes die ik zo nu en dan nodig heb.
Nu ben ik bezig met een eigen startpagina... en daarna zie ik wel weer verder
Gerben.. probeer wat marges uit op de tekst in dat rechter vak.. nu staat alles zo dicht op de rand.

Mijn site waar al een tijd niets aan gedaan is: Vakkie W Poule
Mijn 'persoonlijke' site waar al langer niets aan gedaan is: SpaceFrog'z Plaze
Huidige project: 't Theetuintje

Elwin
Heb geen site :P
aha zal ffkes sleutelen aan die marges :D, of ik maak ffkes de Div iets kleiner :)

Btw nette sites allen, niet altijd mijn stijl, maar goed dan zien ze er nog wel goed uit denk ik zo :D

BTW misschien handig ooit zo'n profiel item toe te voegen :D
Leuke sites

@ jonathan in Firefox is het gedeelte waarin de tekst verschijnt niet helemaal op zijn plaats. Hij staat iets teveel naar rechts
Jo elwin :) vind dat thee huisje erg leuk!! dat logo is erg mooi! heb jij dat ontworpen..??/

Reageren