Ik vroeg me af wat voor websites de bezoekers zelf hebben (als ze die hebben natuurlijk). Want als ik in de profielen kijk, dan zie ik daar geen website staan.
Post dus maar raak jullie websites, ben benieuwd wat voor ideeen iedereen zowel heeft.
Natuurlijk moet ik beginnen das wel zo netjes. Moet ik er wel even bijzeggen, dat de boel nog in de maak is, dus vergeet de foto's even :P
Jo elwin :) vind dat thee huisje erg leuk!! dat logo is erg mooi! heb jij dat ontworpen..??/
Cheers.. :) Zou wel willen dat ik grafisch zoiets kon halen, maar nee. Dat is gemaakt door een ander bedrijf. Alleen het PHP-werk is van mij.
Jelmer schreef op 08.03.2005 17:09
Over het theetuintje: Het enige naadeel vind ik dat alle pagina's zo veel op elkaar lijken. Ik had voor de lol even op bestelen gedrukt en gezocht enzo, maar je moet wel lezen om je snel door de pagina's te bewegen. (en toen raakte ik de weg kweit).
Hoe bedoel je, je moet wel lezen? :)
Je wilt toch wel weten wát je besteld?
ziet er wel dik uit dat cms, wordt het Open Source ? :P
juh als het af is word het opensource.
En nee heb geen probleem om alles crossbrowser te maken.. Gebruik XHTML en CSS2 als je alles gewoon volgens de standaarden gebruikt is er niks aan het handje
ik dacht dat FF juist de standaarden supoortte :D
maar goed ik zal niet de enige zijn die een site heeft die in de ene browser wat minder goede zichtbaar is als in de andere :D