Ik ben van plan een nieuwe server aan te schaffen, hierop laat ik windows server 2003 met exchange, php en mysql opdraaien, ik vond onderstaande server wel goed, denken jullie dat dit goed zal draaien?
Productomschrijving
NIEUW Multimedia computersysteem met kwalitatief hoogwaardige componenten van alleen A-merken!
Behuizing: Yours 437-9 MATX met 450W voeding: zeer mooie, stijlvolle kast van hoogwaardige kwaliteit met Front Audio en USB
Processor: AMD Athlon™ 64 X2 Dual-Core 5000+(2 x 2.6 GHz, 1MB, 2000MHz FSB)
Moederbord: Foxconn AM2+ A74MX-K. Kwailteits moederbord van het topmerk Foxconn (de grootste moederbord fabrikant in Azie en Amerika)
Videokaart: Onboard ATI Radeon 2100 met 256 MB gedeeld geheugen, HDCP, DX9 en SM3.0 en een VGA+DVI uitgang!
Hardeschijf: Maxtor Diamondmax 21, 160GB, 7200 RPM, SATA
Geheugen: Kingston 1024 MB DDR-II, 800 Mhz Geheugen: supersnel en stabiel geheugen van het topmerk Kingston met LEVENSLANGE garantie!!
DVD: Samsung SH-S222A 22X DVD ±RW met Dual Layer ondersteuning! (brandt ook de 'oudere' CD's)
Audio: Realtek® ALC662, 5.1 Surround, High Definition Audio, Windows ® Vista™Ready: kraakhelder geluid !
Netwerkkaart: 10/100/1000 Mbit LAN, RTL8110SC-GR
Overige
4x USB achter
2x USB voor
1x microfoon aansluiting voor
1x koptelefoon aansluiting voor
Hoort eigenlijk thuis in de koffiehoek. Maar aangezien Bas al weken geleden, als het niet langer is, heeft gezegd de koffiehoek weer terug te zetten in de lijst met laatste forumberichten en dat dus nog steeds niet gedaan heeft zet ik dit topic bij (web)servers.
Topic verplaatst naar (web)servers..
SanThe.