Hoi,
ik draai nu m'n eigen css server op een oude pc met windows xp pro als os, nu zou ik graag ftp installeren omdat dat een stuk makkelijker is om dingen aan te passen en nieuwe plugins te installeren etc etc..
Weet iemand hoe dit kan? (NIET DE STANDAARD FTP VAN ISS VAN MICROSOFT AANGEZIEN IK DE CD NIET MEER HEB)

Ik zoek dus niet naar een ftp programma zoals flashfxp om zelf met een server te verbinden maar de service op server die draait zodat je er mee kan verbinden..

Dank bij voorbaat!!
Met Vriendelijke Groet,
Paradox.
@ Ricardo; wel de bedoeling is dat ik zou kunnen verbinden met mijn server via een ftp programma zoals flashfxp.. Als ik filezilla installeer is het eerste wat hij vraagt om met een server te verbinden terwijl het zelf de server is? Begrijp ik niet zo goed..
Nou, filezilla server bestaat uit twee delen, de echte server, en de admin, je hebt nu de admin ge-opend, en daar moet je invullen naar welke server je wilt connecten. Als het goed is en je hem lokaal draait zou hij het moeten doen als je op OK klikt, als hij een error geeft heb je of ergens een wachtwoord ingesteld voor de FTP server of de poort van de admin veranderd.

PS: gebruik ook gewoon filezilla client voor gewoon FTP-en; is lekker uitgebreid :)
Heb gewoon op ok geklikt zoals je zei (draai een web server lokaal op poort 8080 en een game server op poort 27015)

Reageren