Iedereen kent het principe 'profielenwebsites' wel, je krijgt een gastenboekje, kan wat fotos toevoegen, nieuwsposts enz...

Maar nu is de vraag, hoe kan je aan zo'n site een meerwaarde geven? Ik heb zelf een soortgelijke site, maar wil iets aanbieden dat echt bezoekers kan trekken.... Alleen heb ik geen flauw idee...

Iemand tips? :)
Thx :)
reclame maken :)
word het portaal. Combineer de goede ideeën: heb je een profielensite en een datingsite? -> combineer het :) Denk uitgebreid, niemand houdt van 532¾ accounts :P
Das geen meerwaarde geven...
Ik doel meer op een extra optie, die de 'concurrentie' (nog) niet te bieden heeft... :)
Wat schuift het? =P

Erm.. ff denken... cu2 heeft geen forum, overigens dat vrienden netwerk gebeuren van hyves is ook wel leuk en ook dat gebeuren van clubjes ;) :P. Em heb je al echte persoonlijke gastenboekjes? Persooonlijke stats (wie is het populairst ;)) be creative ^^
Mijn vriendenlijst dus links naar andere sites...
en veel overzichtelijker (vergeleken met cu2)
en met veel standaards als imagesgallery enz.. dus gewoon MOOI en simpel
@Legolas; m'n post was niet op jou bedoelt... :p m'n tweede weliswaar ;) 't is enkel een profielenwebsite... Kheb enkel geen goede ideeën ;) Een forum heb ik, is zelden gebruikt, maar het is er... Persoonlijke gastenboeken lijkt me logisch, en ieder profiel heeft een eigen counter, een top10 op de homepage dus...

@Tim: een vriendenlijst heb ik, incl. 'wannabe' friends 'beveiliging'.. Je kan niet zomaar iemand adden, zonder zijn bevestiging...
anders een persoonlijk forum ofzo, als het niet erg op een gastenboek gaat lijken...
Een persoonlijk forum? Leutig ^^ Tegen jezelf praten...

Ik denk dat je eerder doelt op een soort blogs..
Heb ik al voorzien, personen kunnen een bericht posten, waar anderen op kunnen reageren...
Misschien iets van een chatbox waarin alleen mensen kunnen komen die in je vriendenlijst staan of zo? Ik weet het ook niet zo, denk dat de profielensites wel enigzins uitgemolken zijn :)
Een agenda functie, zowel openbare als gesloten agenda punten die je er dan op kunt zetten

Reageren