Ik heb steeds het gevoel dat 50% of op de middebare school zit of een ICT opleiding doet/gedaan heeft dus even kijken of ik gelijk heb ^^

TS begint:

Maritiem Officier
/me zit nog altijd in VWO 5 en verveelt zich nog altijd te pletter.
K*t 2de fase, laat me lekker zelf m'n vakken kiezen :(

Ik leer alleen wat ik wil leren, ik leer nu bijv. Japans :+
Heb ik geen school voor nodig ;)
Japans interessant.
Kalle schreef op 09.01.2006 22:47
Japans interessant.

Tsja, dat is een mening natuurlijk.
Maar het leek me weer eens wat anders :)

Verder bezoek ik veel Japanse sites, lees manga en kijk Anime waarbij kennis v/d taal toch wel van pas kan komen.
Kasper schreef op 09.01.2006 21:00
Zo bedoel je? Op zich wel logisch dat het niet kan natuurlijk. Jammer, 't is wel op te lossen denk ik, maar dat heeft uiteraard geen prioriteit hier :)

Ik kan er ook wel mee leven. En een regex waarmee je dit oplost lijkt me erg lastig.
Ik zal morgen eens kijken dan.
Heb toch vrij weinig te doen, behalve dan mijn cursus Japans :)
Gerben van Erkelens schreef op 11.03.2005 17:14
dokter, spaans latijns :P

gymnasiumer?
In 1995 afgestudeerd aan de Sector Informatica van de Haagse Hogeschool op de vakgebieden Software Engineering en Datacommunicatie (en bijna op Databases, maar ik had geen zin meer om mijn laatste 2 tentamens te doen ;-) )

Heb daarna zo'n 6 jaar op een ontwikkelafdeling van Philips gewerkt als software engineer en IT manager, en werk nu zo'n 5 jaar als freelancer (met voornamelijk nog Philips in mijn klantenkring, maar het laatste jaar wat meer opdrachten daarbuiten).
Robert schreef op 09.01.2006 23:32

gymnasiumer?

Watte?!
Gymnasiast :+
Werk bij Sollie.Comm www.sollie.nl , waar ik de programering , adsl helpdesk en voipinstallatie voor mijn rekening neem.
wes schreef op 10.01.2006 10:44
Werk bij Sollie.Comm www.sollie.nl , waar ik de programering , adsl helpdesk en voipinstallatie voor mijn rekening neem.

Geinig dan hebben we elkaar wel is aan de phone gehad :-)

Reageren