Ik heb steeds het gevoel dat 50% of op de middebare school zit of een ICT opleiding doet/gedaan heeft dus even kijken of ik gelijk heb ^^

TS begint:

Maritiem Officier
ohja wie is u dan :)
zie mijn plaatje en zie mijn naam en zie mijn profile voor wat betreft de site :-)
ja idd :) dan heb ik je pas nog aan de lijn gehad idd ( als jij dat was iig , beetje je webruimte overschrijden he ;) )
hahahahaha ja klopt was "moi"! Ik denk dat gewoon structureel de webspace wat groter moet voor deze site :-)
Ben nu een maal een schrijfster en plaatjes maakster
Ik moet je zeggen je was uiterst behulpzaam aan de phone >>>> een hele aanwinst voor Sollie :-)
werk dr nu bijna een jaar, eerst stage nu vast. tis hier wel gezellig en nog leuke mensen aan de lijn ook ^^
Pas ik hier wel tussen??

Ooit in een grijs verleden MAVO gedaan. Vele jaren later 3/4 van een cursus webdesign.

ik heb ook ATH->HAVO->MAVO gedaan (toen kon ik het slapend)

Toen MBO Grafische IT-Media en management

Mezelf php etc aangeleerd, bevalt wel , verder mee gegaan :)
Precies Marleen iedereen die liefde heeft voor PHP en graag wil past hier tussen.

Mijn carriere is ook ooit gestart met MAVO en mijn leerproces loopt thans nog steeds door met als laatste officiele de opleiding bij Eduvision. Daarbij ook hierzo bij PHPhulp heel veel zelf doen en leren en vragen en gewoon doen!!

Ik studeer Communicatie Systemen op de Academie voor Digitale Communicatie aan de Hogeschool Utrecht :)

Nu 2e jaar

Naast mijn studie werk ik bij een Web Developer :)

Reageren