Ik vind dat van die actieve leden leuk!
erg handig kan je precies wie er reactie zou kunnne geven

en jullie?
D@rk schreef op 16.03.2005 15:32
IK ben eigenlijk ook geinstereseert hoeveel jouw google ads opbregen. De mijne nog maar 3 € :p

http://users.telenet.be/source/

Per wat?? per klik? per bezoekersnummer????

Waar kan je dat halen, die google ads..?? ;)
Johan schreef op 16.03.2005 16:01

Per wat?? per klik? per bezoekersnummer????

Waar kan je dat halen, die google ads..?? ;)

volgens mij ruikt iemand geld (A)
St.Chessere schreef op 16.03.2005 16:03

volgens mij ruikt iemand geld (A)

cker... (H)

Nouwja eigelijk ben ik alleen maar geinteresseerd, maar wat geld is ook nooit weg... :)
je kunt op 'ads by gooooogle' klikken :)
Hoe ziet die ad eruit? :P
waar staat dat?
en idd, wat meer info over het evenement zou leuk zijn. bassie voor de beamer is leuk, maar ik kom ook voor de happies en drankies dus brand maar los met je goegl banners!
Beetje zonde van de pagina niet..??

Als we nouw ff een inschatting maken met mensen die wel willen komen, en dan kijken hoeveel geld je nog nodig heb, dat we allemaal een kleine sponsoring doen, dus dat je een klein beetje (5 euro ofzow) betaalt...
Johan schreef op 17.03.2005 07:16
Beetje zonde van de pagina niet..??

Als we nouw ff een inschatting maken met mensen die wel willen komen, en dan kijken hoeveel geld je nog nodig heb, dat we allemaal een kleine sponsoring doen, dus dat je een klein beetje (5 euro ofzow) betaalt...

en daar was nu de poll voor *)
Daarbij Moet je zo'n Google ad nou juist niet te opvallend plaatsen, het trekt juist veel kliks omdat je ze rustgevend en bijpassend in het menu ofzo kan zetten :)
Leerlingenweb.net --> mooi verwerkt in de header :P
Zo weer wat geld erbij :). Maar waarom geeft die google banner links aan van boeken. :S

Reageren