Ik vind dat van die actieve leden leuk!
erg handig kan je precies wie er reactie zou kunnne geven

en jullie?
Ja ik het lijkt me heel erg leuk om daarheen te gaan, alleen hoe kom ik der..:S ?? Ben 14, mag nog geen rijbewijs halen, wil ik nie eens... Ga ik geen geld aan besteden, bent lkkr aant sparen voor een laptop..:D (H)
johan, HEEL misschien kan ik een busje huren voor 8 personen en dan rag ik wel wat door het land met huggz om wat mensjes op te halen.. moet ff zien wat dat kost voor een dag :)

thuis komen = per trein :) breng de opgehaalde personen dan naar de trein, en ALLEEN mensen die op de route liggen wil ik ophalen + adje :)

blijven er nog 4 over :)
goed idee!
wat wij allemaal wel niet over hebben voor de actieve leden (L) :D
Misschien moet er eerst meer informatie beschikbaar zijn omtrent de meeting. Bijvoorbeeld wanneer die gehouden wordt en belangrijker: welke tijden. Kunnen eventuele slapers korting krijgen op het hotel? Wat zal het programma zijn?

Kijk, ik zou best wel willen komen, maar ik vind 8 uur reizen op een dag een beetje te veel van het goede.. :)

Elwin
huggie schreef op 16.03.2005 12:51
goed idee!
wat wij allemaal wel niet over hebben voor de actieve leden (L) :D

leuk tog..?? :)
Groningen, moet dus wel te doen zijn...

Maar meer info zou idd handig zijn :P

Jelmer
hardenberg niet echt...
niet op de route :P
ik hoef ook nog nie ik ben morgen 14 dus...
als ik wat ouder ben maybe.. =)
Er zijn vast ook wel mensen met een OV-kaart. Die kunnen per trein tot 3 mensen meenemen en die krijgen dan 40% korting. Scheelt ook weer in de kosten dan he :)
Woont er iemand dan in de buurt van amsterdam??
St.Chessere schreef op 16.03.2005 14:40
Woont er iemand dan in de buurt van amsterdam??

Ikke niet... :)

//offtopic:
Nouw ik der toch ben: kvin het een beetje zonde van de pagina, die "ads by gooooooogle"..... :S

Reageren