Ja ik het lijkt me heel erg leuk om daarheen te gaan, alleen hoe kom ik der..:S ?? Ben 14, mag nog geen rijbewijs halen, wil ik nie eens... Ga ik geen geld aan besteden, bent lkkr aant sparen voor een laptop..:D (H)
johan, HEEL misschien kan ik een busje huren voor 8 personen en dan rag ik wel wat door het land met huggz om wat mensjes op te halen.. moet ff zien wat dat kost voor een dag :)
thuis komen = per trein :) breng de opgehaalde personen dan naar de trein, en ALLEEN mensen die op de route liggen wil ik ophalen + adje :)
Misschien moet er eerst meer informatie beschikbaar zijn omtrent de meeting. Bijvoorbeeld wanneer die gehouden wordt en belangrijker: welke tijden. Kunnen eventuele slapers korting krijgen op het hotel? Wat zal het programma zijn?
Kijk, ik zou best wel willen komen, maar ik vind 8 uur reizen op een dag een beetje te veel van het goede.. :)
Er zijn vast ook wel mensen met een OV-kaart. Die kunnen per trein tot 3 mensen meenemen en die krijgen dan 40% korting. Scheelt ook weer in de kosten dan he :)