Ik heb gister mijn webshop verhuist naar een andere host(webreus.nl) en ineens lukt het mij niet om mijn shop te linken aan mijn database. Hiervoor lukte het wel bij mijndomein.nl
Wie kan mij hiermee helpen? Je kan toegang krijgen tot mijn ftp en mijn database. Wat er precies fout is weet ik zelf ook niet.
alles is gehost bij webreus.nl dus oook mijn database.
Ik heb al mijn data gedownload en geupload in mijn nieuwe database en zoveel mogelijk alle gegevens veranderd waar het kon. dus in mijn config pagina;s etc.
Ooops.. een error
Error tijdens het inladen van de library 'sql'
Ik heb gewoon iets fout gedaan maar ik heb geen flauw idee wat?
Kan je er misschien naar kijken, dat ik je alle gegevens mail enzo, en als je het eerlijk oplost voor mij kan ik misschien 5 euro voor de moeite op je rekening storten ?
voor de gene die het oplost krijgt 5 euro
alvast bedankt
MVG
Gelieve Niet Bumpen:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de knop om je tekst aan te passen.
Heb je al in plesk/phpmyadmin een database gebruiker aangemaakt? Kan je daarmee ook op phpmyadmin en heb je vervolgens de juiste rechten op de juiste tabel? Staan die gegevens ook goed in je config files.