Ik heb gister mijn webshop verhuist naar een andere host(webreus.nl) en ineens lukt het mij niet om mijn shop te linken aan mijn database. Hiervoor lukte het wel bij mijndomein.nl
Wie kan mij hiermee helpen? Je kan toegang krijgen tot mijn ftp en mijn database. Wat er precies fout is weet ik zelf ook niet.
ik heb in plesk/phpmyadmin een database gebruiker aangemaakt. Ik heb geprobeerd de juiste gegevens in mijn config paginas te plakken. Alleen ik heb dus iets fout gedaan maar WAT weet ik niet precies en waar ook niet ?
Ik kan niet eens op mijn site komen want als je naar mijn site gaat staat er al meteen :
Ooops.. een error
Error tijdens het inladen van de library 'sql'
Kan iemand er misschien naar kijken? Iemand die er veel verstand van heeft en misschien weet waar de fouten allemaal zou kunnen zitten.
Het is wel zeker dat ik iets fout heb gedaan in de config faginas. Maar het is al zo lang geleden dat ik het script geinstaleerd heb, waardoor ik ook niet meer weet waaar ik precies alles moet veranderen om de database te linken aan mijn website. Misschien is er iemand die er ervaring mee heeft en weet waar je het moet veranderen.
Het is wel zeker dat ik iets moest veranderen in de admin map en in de normale map.
Je kunt alle gegevens van mij krijgen om in te loggen.
ik weet het zelf ook niet, maar kan iemand mij even toevoegen op msn ? zodat die gene er naar kan kijken. als je het oplost voor mij dan krijg je 5 eu.
je krijgt toegang tot database en ftp en alles wat je nodig hebt.
het is volgens mij alleen even de gegevens van database goed in het script invoegen bij een config pagina.
Beste, het is allemaal gelukt met mijn sql en dergelijke, mijn website staat online. Maar als ik naar mijn admin ga, dan krijg ik een pagina, wat eeen beeetje lijkt op hoe het eerst was, ik kan inloggen, alleen de pagina komt niet verder.
Er staat de heletijd: Warning: Smarty error: unable to read resource: "menus/header_menu.tpl" in /var/www/vhosts/xbig.nl/httpdocs/admin_cp/libs/smarty/tpl.lib.php on line 1088
Dit staat op de plaats waar het menu hoort te staan. en zonder het menu heb ik natuurlijk niks aan mijn admin.
Wat moet ik hieraan doen?
MVG !
?
Onbekende gebruiker
10-05-2009 13:39
leuke site:www.xbig.nl, maar een webshop script heft toch ook meestal copyright?