Fix die poll eens, dit ziet er niet uit. Het is al heel lang zo..

Bekijk de poll maar eens met Firefox.
Wel raar dat de site niet cross-browser gemaakt is. Dit is nog wel een site waar de echte diehards op komen die geen IE gebruiken.
PHPerik schreef op 15.03.2005 15:06
Dit is nog wel een site waar de echte diehards op komen die geen IE gebruiken.
Of ik ben geen die-hard (?) of dit is geen IE...

Hmm.. wacht.. dit is IE.

Maar waarom een hele nieuwe topic? Dat die poll te breed is was toch al in een andere topic vermeld?

Elwin

[Edit: Typo]
Als het in een andere topic al is geweest, dan is het blijkbaar niet doorgedrongen.

'de echte diehards die geen IE gebruiken' betekent niet dat ALLE diehards IE gebruiken.

Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.
PHPerik schreef op 15.03.2005 15:11

Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.

Of het intelligentieniveau ligt hier hoger dan op andere php fora...zo hoog, dat correct gebruik van de Nederlandse taal gevraagd wordt :D
dit soort zinloze dingen bedoel ik dus :(

en dan kom je blijkbaar niet op phpfreakz, daar moet je netjes met interpunctie en uppercase praten
mjah stelletje zeikerts daar.. daarom kom ik er ook niet meer
PHPerik schreef op 15.03.2005 15:55
dit soort zinloze dingen bedoel ik dus :(

en dan kom je blijkbaar niet op phpfreakz, daar moet je netjes met interpunctie en uppercase praten
Nou? Zwaar terecht toch? Ik heb ook al tijden een quote van PHPFreakz op mijn 'profiel'.

Het is toch mateloos irritant als men zinnen gaat typen zonder gebruik te maken van enig leesteken en/of hoofdletter?
Ik heb geen zin om een bericht eerst drie keer te moeten doorlezen voordat ik snap wat iemand nou precies bedoeld (als je al zover komt..).
Heb jij daar wel zin in dan?

En even voor de goede orde, mijn reactie was niet bedoeld als afzeiker met betrekking tot het gebruik van de Nederlandse taal. Ik had denk ik iets meer mijn bedoeling naar voren moeten laten komen: sommige mensen hebben geen keuze om IE of FF te gebruiken...

Elwin
@PHPerik

Als je zo graag de poll gefixd wil hebben stuur dan een mailtje naar Bas.

Mij maakt het niks, alles werkt en dat ene zinnetje kan mij geen bal schelen!

@nano
Behalve dat het daar zeikerts zijn is hun layout ook lelijker (persoonlijke mening)
Kvind phpfreakz ook erg matig. Zeker de layout ook, erg onduidelijk.
En men denkt daar heel veel verstand van php te hebben, terwijl er maar een stuk of 5 echt goeie tussen zitten. Dan wordt je al snel afgekapt met vragen. En hun reactiesysteem is irritant; steeds op een reactie klikken om de inhoud te zien. Neem dan net zoals op phphulp dat je alle reacties netjes onder elkaar kan zien.
Ik vind phpfreakz in alle opzichten handiger, en er ze hebben daar over het algemeen ook meer verstand van PHP. mede omdat er meer mensen zijn.

layout is niet erg mooi, maar de navigatie is handiger dan die van phphulp

@elwin
correct nederlands is idd handig, check mijn replies op die topic maar op phpfreakz
sommige mensen hebben idd niet de keuze, maar in principe maakt dat toch niet uit? het gaat erom dat die poll eventjes gefixd wordt. kwestie van een simpel stukje HTML.
PHPerik schreef op 15.03.2005 16:18
layout is niet erg mooi, maar de navigatie is handiger dan die van phphulp

vin je?? :/ beetje jammer...:S:S

//edit: zie hier ...:)

Reageren