Fix die poll eens, dit ziet er niet uit. Het is al heel lang zo..
Bekijk de poll maar eens met Firefox.
Wel raar dat de site niet cross-browser gemaakt is. Dit is nog wel een site waar de echte diehards op komen die geen IE gebruiken.
Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.
Beroep: Ondernemer in Webdevelopment
Juist ja... Wil ik weten hoe de content van jouw sites er uit zien? Ach juist ja, dan nemen we een Lorem Ipsum generator, tot de opdrachtgever de content mooi mailt...
Oei sorry, misschien jaagt deze reactie je weer weg...
Juist ja... Wil ik weten hoe de content van jouw sites er uit zien? Ach juist ja, dan nemen we een Lorem Ipsum generator, tot de opdrachtgever de content mooi mailt...
Jeeeeeeeeeeeeeeeettjeee... glasharde reacties jij..!! goed man..
[quote=PHPerik schreef op 15.03.2005 15:11]Echt weer PHPhulp stijl om een opmerking te maken over een halfcorrecte nederlands zin. Jullie jagen mensen weg zo.
Beroep: Ondernemer in Webdevelopment
Ehhh?? Relevantie? Sowieso slaat het nergens op wat je zegt, maar laat jezelf lekker in de onwetendheid, dan heb je er ook geen last van :)
Ehhh?? Relevantie? Sowieso slaat het nergens op wat je zegt, maar laat jezelf lekker in de onwetendheid, dan heb je er ook geen last van :)
Uiteraard slaat mijn opmerking op niets...
Enkel op het feit dat je hier gaat mierenneuken op commentaar die je krijgt omwille van je taalgebruik... Terwijl je zelf als beroep Ondernemer in Webdevelopment hebt opgegeven... Hier wil je groots doen met je naam, dus aanvaardt die commentaar dan ook maar groots...
Nou ik zie dat de poll is gefixt nu blij PHPerik, tuurlijk is het gras altijd groener bij de buren, de concurent is altijd beter.
Hoewel ik deze website ook niet het beste vind (Hekje.com ownt gewoon nog steeds, alleen jammer dat het dood is) Vind ik dit een betere website dan phpfreakz mede door de layout, de mensen.
Altijd als ik het IRC channel van phpfreakz kom denk 'jeeez doe relaxt' ze willen teveel regels en dat is niet goed.
ok dwaal af. Als je het zo erg irriteert neem je een andere browser simpel :)
lol
zo makkelijk gaat het nu nog wel :D
straks als steeds meer verschillende browsers in gebruik zijn dan heb je wel een probleem, maar goed zo laat is ghet nog lang niet.