Zo he, het is ook alweer 1000 jaar geleden dat ik hier eens gekeken heb!
Ik had eigenlijk wel verwacht dat die nieuwe layout die vorige zomer geplant was er al zou zijn, maar dat valt vies tegen! hahaha

Zitten er hier nog oude bekenden? ^^
Hoi Lotte,

Inderdaad lang geleden. Alles nog steeds goed in Limboland?
Tuurlijk zijn er nog meer oude bekenden. Kijk maar even rond en je komt ze vanzelf tegen. Het is nu een beetje rustig, maar later op de avond en doordeweeks is het al een stuk drukker.

Groetjes,

SanThe.
SanThe schreef op 23.05.2009 16:30
Hoi Lotte,

Inderdaad lang geleden. Alles nog steeds goed in Limboland?
Tuurlijk zijn er nog meer oude bekenden. Kijk maar even rond en je komt ze vanzelf tegen. Het is nu een beetje rustig, maar later op de avond en doordeweeks is het al een stuk drukker.

Groetjes,

SanThe.

Ja, zeker wel! Vooral nu de zon schijnt, haha :)
Alles ook goed in daarwaarjijookbent?
* zwaai zwaai *

We zijn er nog wel hoor, al is het wel in beweging. Bepaalde mensen zie je nooit meer voorbij komen, anderen komen steeds vaker. Grappig eigenlijk. Misschien dat het met een bepaalde periode te maken heeft, of een emmer die vol raakt waarna men van PHPhulp soort-van vertrekt... of in ieder geval lange tijd laat rusten.

Zullen we sentimenteel doen, en een wedstrijdje houden wie het meeste namen van leden kan opnoemen die voorheen wel erg actief waren, maar nu niet meer te zien zijn? Bonuspunten wanneer je de reden van vertrek weet! >:)

Nu ik erover nadenk... ik kan nog best wel veel namen bedenken eigenlijk...
He, Lotte!

Das wel lang geleden jah, Erik komt hier ook heeeeeeel soms rondhangen. :P
Jelmer schreef op 24.05.2009 23:38
Zullen we sentimenteel doen, en een wedstrijdje houden wie het meeste namen van leden kan opnoemen die voorheen wel erg actief waren, maar nu niet meer te zien zijn?

Neeee!!! Doe me dat niet aan, hahaha
Ik ben zo slecht in namen, en eigenlijk kende ik er maar een paar hier persoonlijk, hihi

Das wel lang geleden jah, Erik komt hier ook heeeeeeel soms rondhangen. :P

Erik spreek ik ook echt nooit meer, toch raar hoe contacten zo kunnen wegvagen... Eerst sprak ik hem elke dag!
WB Lotte,

Toen jij hier was ben ik je ws niet erg opgevallen, maar ik ben ook een van de weinige die de laatste jaren op phphulp overleeft heeft :p
Ik ben er ook nog! En ik kan ook nog wel een aantal namen noemen van leden die niet meer komen... :P
En ik ben er ook nog zo'n beetje.
Koehoorn zie je hier niet meer he? Die was wel goed bevriend met jou Lotte. Dacht ik.
Hipska schreef op 26.05.2009 10:51
WB Lotte,

Toen jij hier was ben ik je ws niet erg opgevallen, maar ik ben ook een van de weinige die de laatste jaren op phphulp overleeft heeft :p

Je naam komt me wel bekend voor, en dat is al heel wat, want ik ben een rámp in namen!

Jan en ik waren ook bevriend ja! :D
Die spreek ik ook nooit meer. Eigenlijk niemand van PHPhulp.

Reageren