Zo he, het is ook alweer 1000 jaar geleden dat ik hier eens gekeken heb!
Ik had eigenlijk wel verwacht dat die nieuwe layout die vorige zomer geplant was er al zou zijn, maar dat valt vies tegen! hahaha

Zitten er hier nog oude bekenden? ^^
Lotte schreef op 29.05.2009 15:40
[quote='Hipska schreef op 26.05.2009 10:51']WB Lotte,

Toen jij hier was ben ik je ws niet erg opgevallen, maar ik ben ook een van de weinige die de laatste jaren op phphulp overleeft heeft :p

Je naam komt me wel bekend voor, en dat is al heel wat, want ik ben een rámp in namen!

Jan en ik waren ook bevriend ja! :D
Die spreek ik ook nooit meer. Eigenlijk niemand van PHPhulp.[/quote]Vandaar dit topic natuurlijk.. :-)
Moeten we nu in plaats van een PHPuitje een PHPreünie doen?

Volgens mij had Kasper mij nog een keer bbqen in zijn achtertuin beloofd. Of was dat Pim...
Ben ik ook bekend hierzo? Als kwal die altijd vragen stelt dan :)
Jelmer schreef op 29.05.2009 22:58
Volgens mij had Kasper mij nog een keer bbqen in zijn achtertuin beloofd. Of was dat Pim...
En eh...hoeveel leden had PHPhulp ook alweer? :P
Hey, jullie kennen mij toch ook nog? :-P
bijvoorbeeld van de 10-pagina's over gehandicapt zijn
Hoe is het Lotte? :D
Ik ben ook een tijdje niet meer op PHPHulp geweest, veel nieuwe namen zie ik er tussen staan.

Maargoed, meisjes zijn er nog steeds weinig op PHPHulp maar er is er dus weer 1 terug:P
Bump :P
Lol, wat een topic om te bumpen, maargoed. Heel soms heb ik Jan hier nog wel eens voorbij zien komen, maar dat is meer uitzondering dan regel. Ben hier zelf eigenlijk best nog wel eens te vinden, al is dat tegenwoordig met een vaste baan wat lastiger.

Ach, het is nog wel leuk om hier zo nu en dan rond te hangen en ik kom nog wel eens leuke vraagstukken tegen waarvoor ik dan de moeite neem om deze te beantwoorden.
Ik ben ook nog elke dag wel even hier op het forum en dat was ik ook al toen jij die site voor het eetclubje?? gemaakt had (of was het nou iets met kabouters)
bouterworld volgens mij... of zoiets staat mij in elk geval bij. Wat het voor website was weet ik eigenlijk niet meer, maar volgens mij bestaat deze ook niet meer.

Reageren